اسپانسر های ورزشی را فراری ندهیم

به گزارش وبلاگ خبری، خبرنگاران/کردستان سرمربی تیم لیگ رجحان والیبال راه یاب ملل مریوان گفت: در تمام ایران برای اسپانسرهای خصوصی فرش قرمز پهن می نمایند ولی در کردستان شرایط فرق دارد.

اسپانسر های ورزشی را فراری ندهیم

آرش صادقیانی امروز چهارشنبه (14مهرماه) در نشست با ورزشی نویسان استان کردستان، ضمن اشاره به اینکه جوانان این دیار از لحاظ فیزیولوژی بدنی در شرایط مطلوبی هستند، اظهار کرد: در استان کردستان استعداد های زیادی در زمینه والیبال وجود دارد که باید آنها را شناسایی کرد و پرورش داد.

وی با اشاره به اینکه سنگ اندازی های زیادی برای این باشگاه صورت گرفته است، گفت: در تمام ایران برای اسپانسرهای خصوصی فرش قرمز پهن می نمایند ولی در کردستان شرایط فرق دارد و کسانی که خود را دلسوز می دانند به جای کمک کردن سنگ اندازی می نمایند.

سرمربی تیم لیگ رجحان والیبال راه یاب ملل مریوان ضمن اشاره به اینکه بازی کنان بومی استان در اولویت تیم هستند، اعلام کرد: در سال 98 که وارد سوپر لیگ ایران شدیم از تمام ورزشکارانی که شرایط بازی کردن را داشتند تست های فنی گرفته شد که متاسفانه بازیکنان بومی در حد لیگ برتر نتوانستند ظاهر شوند.

صادقیانی توضیح داد: با توجه به جلساتی که با هیات مدیره باشگاه داشتیم مقرر شد در شرایطی که از لحاظ فنی بازیکنان مساوی بودند ما از بازیکنان بومی استفاده کنیم،اما بازهم بازیکنان بومی در این شرایط نبودند.

وی ادامه داد: هم اکنون در تیم راه یاب ملل مریوان 4 بازیکن بومی و بالغ بر 6 مربی تحصیل نموده بومی در کنار تیم هستند که با تجربه اندوزی به ما کمک می نمایند.

سرمربی تیم لیگ رجحان والیبال راه یاب ملل مریوان با اشاره به اینکه این باشگاه برنامه دراز مدت دارد، اضافه کرد: در کنار تیم لیگ رجحان راه یاب ملل تیم های نوجوانان و جوانان در حال تمرین هستند که در سال های آینده به اسم بازیکن وارد تیم بزرگسالان لیگ برتر می شوند.

وی گفت: راه یاب ملل از سال 96 با ورود به دسته یک والیبال ایران بذر خوبی را برای توسعه این رشته پاشید و در سال 97 قهرمان ایران شد و توانست به لیگ برتر والیبال ایران که جز 8 لیگ مطرح جهان است صعود کند.

صادقیانی در ادامه با تاکید بر این مهم که والیبالیست های کردستانی باید پله به پله ترقی نمایند، گفت: برخی از دلسوزان این رشته معترض هستند که چرا ما از این بازیکنان بومی استفاده نمی کنیم؛ بر همین اساس اگر بازیکنی بدون هیچ سابقه حضور در لیگ های مختلف کشوری به یکباره در بالاترین سطح والیبال کشور مورد استفاده قرار گیرد، قطعا از جهانی والیبال زده خواهد شد.

سرمربی تیم لیگ رجحان والیبال راه یاب ملل مریوان اسم کرد: برای هر مربی اخلاق ورزشی در اولویت است و اگر این مهم در بازیکن نباشد در تیم جایگاهی ندارد و بر همین اساس باشگاه فرهنگی ورزشی راه یاب این مهم را در انتخاب بازیکن مد نظر قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه والیبال در شهرستان مریوان زنده شده است، اظهار کرد: والیبال راه یاب ملل مریوان پرچم دار ورزش کردستان است و در تمام خانواده والیبال در کشور این تیم را می شناسند و این کار کمی نیست، پس بر همین اساس باید مسئولین استان حمایت نمایند چون اگر امروزه راه یاب ملل کنار برود تا 15 سال دیگر جایگزینی برای آن نداریم.

آرش صادقیانی که خود از بازیکنان اسبق تیم ملی والیبال ایران هم هست، یادآور شد: همه برای رشد والیبال این استان کوشش می کنیم و نقدهای سازنده را می پذیریم و از اینجا از کسانی که می توانند ما را کمک نمایند دست کمک می طلبیم.

وی در انتها گفت: تیم دسته دوم راه یاب ملل با بازیکنان بومی در حال تمرین کردن هستند و خود را برای حضور در مسابقات آماده می نمایند و در آینده نزدیک از بدنه این تیم بازیکنان خوبی به والیبال کشور معرفی می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اسپانسر های ورزشی را فراری ندهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپانسر های ورزشی را فراری ندهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید