انزو: به مسی التماس کردم تیم ملی را ترک نکند

به گزارش وبلاگ خبری، در سال 2016 بعد از شکست تلخ آرژانتین در فینال کوپا آمه ریکا لیونل مسی اعلام نمود که میخواهد با فوتبال ملی خداحافظی کند. اسطوره فوتبال آرژانتین گفت احساس می نماید کار دیگری از دستش ساخت نیست تا به آلبی سلسته برای رسیدن به افتخارات بزرگ یاری کند.

انزو: به مسی التماس کردم تیم ملی را ترک نکند

این تصمیم لیونل مسی شوک بزرگی به فوتبال آرژانتین و هوادارانش وارد کرد و آن ها در نهایت پیروز شدند لئو را راضی نمایند تا از تصمیمش برگردد. مسی در بازگشت با تیم ملی کشورش پیروزیت های بزرگی به دست آورد. او در سال 2021 آلبی سلسته را قهرمان کوپا آمه ریکا کرد و سپس در جام جهانی 2022 بزرگترین افتخار ممکن یعنی جام جهانی را فتح کرد.

انزو فرناندز، ستاره جوان آلبی سلسته که اخیرا به چلسی پیوسته، می گوید در تجدیدنظر لئو مسی در تصمیمش نقش هر چند کوچکی داشته، چرا که به او التماس نموده بود آلبی سلسته را ترک نکند.

انزو در مصاحبه با سایت باشگاه چلسی با اشاره به روز های سخت تیم ملی آرژانتین و تصمیم خداحافظی مسی گفت: یادم هست که تیم ملی روز های خیلی سختی داشت. مطبوعات خیلی تند به مسی انتقاد می کردند. من در فیسبوک پستی برای لئو نوشتم و سعی کردم شرح بدهم که نسبت به او چه حسی دارم. از لئو خواستم که بماند. چرا که گفته بود دیگر در تیم ملی بازی نمی کند. آن روز ها خیلی جوان بودم. لئو برای همه مردم جهان بزرگ است. من دیوانه وار عاشقش بودم.

مسی برای آرژانتینی ها یک الگوی بزرگ است. اگر فوتبال را کنار بگذاریم، مسی به عنوان یک انسان هم بی نظیر است. من از او چیزی جز محبت ندیده ام. او همواره به من احترام گذاشته و از هر نظر یک هم تیمی بی نظیر بوده است. خدا را شکر می کنم که همبازی مسی بوده ام.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "انزو: به مسی التماس کردم تیم ملی را ترک نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انزو: به مسی التماس کردم تیم ملی را ترک نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید