سرمربی سابق پرسپولیس در راه جام جهانی ، حضور در بازی حساس برای حمایت از تیم محبوب

به گزارش وبلاگ خبری، برانکو ایوانکوویچ برای تماشای بازی تیم ملی زادگاه خود در یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 راهی کشور قطر می گردد.

سرمربی سابق پرسپولیس در راه جام جهانی ، حضور در بازی حساس برای حمایت از تیم محبوب

به گزارش وبلاگ خبری، رقابت های جام جهانی 2022 قطر در حالی ادامه دارد که تکلیف هشت تیم راه یافته به این دور از رقابت ها تعیین شده است تا نگاه اهالی فوتبال خیره به این مسابقات برای آنالیز مدعیان جام گردد.

برزیل، فرانسه، آرژانتین، انگلیس، مراکش، پرتغال، کرواسی و هلند هشت تیم راه یافته به یک چهارم نهایی هستند که 18 و 19 آذرماه برگزار می گردد.

تیم ملی برزیل نخستین بازی این مرحله را مقابل کرواسی در حالی برگزار می نماید که از این تیم به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی یاد می گردد. با این حال طرفداران کرواسی امیدوار هستند با کسب پیروزی مقابل این تیم بتوانند بار دیگر طعم حضور در نیمه نهایی یا فینال را بچشند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی ایران که در حال حاضر راهنمایی عمان را بر عهده دارد به قطر خواهد رفت تا ملاقات کرواسی مقابل برزیل را از نزدیک دیدن کند و کروات ها را تشویق کند.

کرواسی در حالی به جمع هشت تیم نهایی راه یافته که در جام جهانی فوتبال 1998 به مقام سومی دست یافت و در جام جهانی فوتبال 2018 به نایب قهرمانی رسید.

برانکو پیش از این در یک برنامه تلویزیونی عنوان نموده بود کرواسی در ملاقات با آرژانتین به قهرمانی جام جهانی 2022 دست پیدا خواهد نمود.

  • چهره دو پرسپولیسی در تمرین امروز عوض شد
منبع: همشهری آنلاین

به "سرمربی سابق پرسپولیس در راه جام جهانی ، حضور در بازی حساس برای حمایت از تیم محبوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی سابق پرسپولیس در راه جام جهانی ، حضور در بازی حساس برای حمایت از تیم محبوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید