اینجا همه چیز خال خالی است!

به گزارش وبلاگ خبری، پس از گذشت سالی که بخش اعظمی از آن در خانه سپری شده است، نمایشگاه یایویی کوساما ـ هنرمند نامدار معاصر ژاپنی ـ همزمان با فصل بهار در آمریکا برگزار شده است.

اینجا همه چیز خال خالی است!

ایسنا: آرت نت نیوز، اخیرا نمایشگاه بزرگی از آثار یایویی کوساما هنرمند نامدار معاصر ژاپنی در باغ گیاه شناسی نیویورک برگزار شده است که فرصت بازدید از گوی های خال خالی و کدو تنبل های معروفش را برای بازدیدنمایندگان فراهم نموده است.

این نمایشگاه که در سال 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، از دهم آوریل به صورت نمایشگاه سربسته و فضای باز شروع به کار نموده است و تا سی و یکم اکتبر نیز ادامه خواهد داشت.

به رغم سایر نمایشگاه محبوب او که در موزه ها برگزار می شد و بازدیدنمایندگان ساعت ها در صف منتظر می ماندند تا دقایقی حضور در اتاق آینه ای این هنرمند را تجربه نمایند، نمایشگاه جدید کوساما به گونه ای طراحی شده است که بخش اعظمی از آثار در فضای باز قرار داده شوند و شرایط بازدید برای دورانی که رعایت فاصله اجتماعی لازم است مناسب تر باشد.

به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا بخش فضای سرپوشیده این نمایشگاه کاهش پیدا کرد و فقط یک طبقه از ساختمان این باغ به نمایش تعدادی از نقاشی ها و مجسمه های کوساما اختصاص پیدا نموده است.

مجسمه های خورشیدهای خندان که با عنوان می خواهم به کیهان پرواز کنم در کنار درختانی که صعود نقطه ها بر درختان نام دارند از جمله آثار فضای باز این نمایشگاه هستند.

کدو تنبل رقصان که یک مجسمه برنزی است و مجموعه ای از کره های فلزی براق که دریایی از گوی های کوچک را تشکیل داده اند از دیگر آثار این نمایشگاه به شمار می فرایند.

بیشتر بخوانید:

منبع: توریسم آنلاین

به "اینجا همه چیز خال خالی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینجا همه چیز خال خالی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید