همایشها و نمایشگاه ها

سفر 20 اینفلوئنسر چینی به ایران

سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برگزاری چهار تور آشناسازی با عنوان پروژه سلام ایران و در پی آن، سفر 20 اینفلوئنسر جوان چینی به کشور خبر داد.

13 اسفند 1402

انفجار تی ان تی خم به ابروی غول روسی نیاورد!، فیلم

ویژگی خاص ماشین زرهی میدان نبرد، وجود یک سکوی باری کوچک است که می توانید سلاح های اضافی، مهمات، حتی یک خمپاره با مجموعه ای از مین ها را در آن قرار دهید.

1 اسفند 1402

سیتروئن کارین، خودرویی که هرگز راهی جاده ها نشد!

سیتروئن کارین خودرویی است هرگز راهی جاده ها نشد؛ اما الگوی خوبی برای دیگر خودروسازها شد، حتی شاید دیدن گالری عکس های این ماشین کلاسیک که در زمان خود به نوعی مدرن بود، شما را به یاد خودروی سایبرتراک معروف ایلان ماسک بیندازد.

29 بهمن 1402

از رویداد CES 2024 چه انتظاراتی داریم؟

رویداد CES 2024 به صورت رسمی، از 5 روز دیگر شروع می گردد و به مدت 3 روز ادامه پیدا می نماید. در این رویداد اتفاقات هیجان انگیز زیادی منتظر ماست که در این مطلب به صورت خلاصه به آن خواهیم پرداخت.

15 دی 1402

اولین گروه از گردشگران روسی پس از لغو ویزا گردشگری وارد ایران شدند

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، اولین گروه از گردشگران روسی پس از لغو ویزا گردشگری وارد ایران شدند.

5 مهر 1402

ببینید، سقوط هواپیما در برزیل جان 14 را نفر گرفت

هوای طوفانی در شهر توریستی بارسلوس واقع در استان آمازوناس برزیل باعث شد که یک هواپیما روز شنبه هنگام فرود آمدن سقوط کند و چهارده نفر کشته شوند.

26 شهریور 1402

خاله فاطمه نیم قرن از عمر خود را به احیا و آموزش نمد مالی در روستای پادلدل پرداخته است

ایرنا/ براساس اخبار بدست آمده، خاله فاطمه نیم قرن از عمر خود را به احیا و آموزش نمد مالی در روستای پادلدل پرداخته است.

16 شهریور 1402

رزرو هتل خارجی و نکات کلیدی برای برنامه ریزی و تجربه پیروز

سفر به خارج از کشور یک تجربه هیجان انگیز و فرق دارد که با فراز و نشیب هایی همراه است. در این سفرها، یکی از موارد مهم و حیاتی رزرو هتل است تا بتوانید اقامتی راحت را در مقصد خود داشته باشید. در ادامه، به آنالیز چند نکته کلیدی برای رزرو هتل خارجی می پردازیم...

23 مرداد 1402

تصاویر کاشت نخستین نهال فراسرزمینی ایران در مزارع ایرانی در مرکز اوگاندا به دست دکتر رئیسی

در این ویدئو تصاویری از مراسم کاشت یک نهال انبه در مزارع ایرانی در مرکز اوگاندا به دست رئیس جمهور کشورمان را می بینید. در این مراسم وزیر کشاورزی و استاندار کامپالا هم حضور داشتند.

23 تیر 1402

طرح فروش اقساطی گوشی موبایل و مودم به اعتبار سیمکارت همراه اول

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در کنار نمایش سرویس ها و سکوهای دیجیتال خود، طرح فروش اقساطی گوشی تلفن همراه و مودم با ارزشگذاری سیمکارت دائمی را نیز به مخاطبان و متقاضیان حاضر در نمایشگاه الکامپ عرضه...

8 تیر 1402

نیمه تاریک صنعت بازیسازی: بی ثباتی شغلی (دکمه ریست را فشار بده ، قسمت اول)

مقدمهموفقیت صنعت بازی در طی چند دهه گذشته با در نظر گرفتن هر معیاری نجومی بوده است. حتی به کار بردن واژه موفقیت حق مطلب را ادا نمی کند؛ مثل این می ماند که بگویید تابستان ها شهر نیویورک بوی بد می دهد یا زاییدن درد دارد. در دهه 1970، صنعت گیم به زحمت وجود داشت؛...

2 تیر 1402

حضور ایرانسل در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2023)

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف مشارکت در ارتقای توانمندی های زیست بوم نوآوری کشور، در دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس که بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور است، حاضر می شود.

19 اردیبهشت 1402

ریزش 180 تا 400میلیون تومانی قیمت ها در بازار خودرو ، کدام خودروها مقرون به صرفه شدند؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با اشاره به کاهش 10تا 15 درصدی قیمت خودروهای داخلی در بازار گفت: قیمت خودروهای فراوری داخل و مونتاژی در 2 هفته گذشته روند کاهشی داشت و این روند ادامه دارد.

18 اردیبهشت 1402

در سفر به قطر کجا بریم؟

قطر (Qatar) کشوری کوچک است اما در آن می توان جاذبه های طبیعی، انواع تفریحات و فعالیت های مختلف برای گردشگران را مشاهده کرد و مطمئنا سفر به آنجا می تواند اوقات بسیار خوشی را برای شما رقم بزند. از سوی دیگر، زمان زیادی تا جام جهانی 2022 نمانده و به هنگام برگزاری...

28 اسفند 1401

نوکیا C22 و نوکیا C32 با عمر باتری 3 روزه رونمایی شدند

شرکت HMD دو روز قبل از شروع به کار نمایشگاه MWC 2023 از دو گوشی نو سری C رونمایی کرد. نوکیا C32 اولین گوشی سری C این شرکت است که از دوربین 50 مگاپیکسلی بهره می برد. بعلاوه در پنل پشتی شاهد استفاده از شیشه هستیم و همین موضوع جذابیت آن را افزایش داده است. گوشی های نوکیا...

7 اسفند 1401

متقاضیان خرید خودرو منتظر اعلام نتایج باشند ، اعلام زمان قرعه کشی طرح پیش فروش ایران خودرو

مراسم قرعه کشی محصولات شرکت ایران خودرو در قالب طرح پیش فروش متقاضیان عادی طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فرسوده غیر تاکسی، به صورت همزمان روز سه شنبه 25 بهمن برگزار می گردد.

18 بهمن 1401

در همایش آسیب شناسی مهمانی ایرانی مطرح شد

همایش آسیب شناسی مهمانی ایرانی به منظور ایجاد تحولات در دورهمی های خانواده های ایرانی با سخنرانی دکتر ایرج شهبازی برگزار گشت.

13 بهمن 1401

سومین کنفرانس گردشگری بیابان لوت 13 و 14 اردیبهشت 1402 برگزار می شود

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، سومین کنفرانس گردشگری بیابان لوت 13 و 14 اردیبهشت 1402 برگزار می شود.

29 دی 1401

رونمایی از نخستین خودروی دنیا که قابلیت تغییر رنگ دارد

ایسنا: خودروساز آلمانی ب ام و (BMW) نخستین خودروی دنیا که قابلیت تغییر رنگ دارد را در نمایشگاه فناوری CES لاس وگاس رونمایی کرد.

29 آذر 1401

مقرون به صرفه ترین هتل های تورنتو ، انتاریو

معرفی مقرون به صرفه ترین هتل های تورنتوتورنتو بزرگ ترین شهر کانادا، شهری چند ملیتی با استانداردهای بالای زندگی و بعلاوه یکی از گران ترین شهرهای کانادا است. بنابراین اگر در پی هتل مقرون به صرفه در تورنتو برای اقامت در این شهر هستید، می توانید یکی از هتل...

18 آذر 1401
تعداد: (83)