باشگاه ایتالیایی مقصد تازه ستاره تیم ملی ، واکنش لژیونر ملی پوش؛ به آرزویم رسیدم!

به گزارش وبلاگ خبری، امین اسماعیل نژاد بعد از 2سال سربازی بالاخره لژیونر شد و فصل بعد به لیگ ایتالیا می رود.

باشگاه ایتالیایی مقصد تازه ستاره تیم ملی ، واکنش لژیونر ملی پوش؛ به آرزویم رسیدم!

به گزارش وبلاگ خبری آنلاین،امین ناماعیل نژاد به آرزویش رسید؛ او فصل بعد در سری آ ایتالیا بازی می نماید. ترنتینو، ورونا یا پروجا؛ یکی از این 3باشگاه ستاره والیبال ایران را استخدام نموده اما او فعلا حاضر نیست نام تیمش را بگوید. امین منتظر است تا خود باشگاه خبر رسمی را اعلام کند. ناماعیل نژاد در یکی دو سال اخیر به خاطر اینکه سرباز بود، نتوانست لژیونر گردد ولی حالا به خواسته اش رسیده است. قبل از این اتفاق خوب، ناماعیل نژاد با یک مشکل روبه رو شد؛ آمریکا که میزبان هفته سوم لیگ ملت هاست، به او ویزا نداد و این اتفاق هم به سربازی او ربط دارد.

*بالاخره به لیگ ایتالیا و خواسته تان رسیدید.

خدا را شکر که به آرزویم رسیدم. همه کارها اجرا شده و با باشگاه توافق نهایی را انجام دادیم.

*اگر توافق نهایی اجرا شده چرا نام تیم را نمی گویید؟ اجازه ندارید؟

اجازه دارم، مسئله ای نیست. ولی دوست دارم کارهای اسپانسرینگ هم انجام گردد و خود باشگاه خبر رسمی را اعلام کند. عجله نکنید یک هفته تا 10روز دیگر همه چیز تعیین می گردد.

*همان تیمی است که می خواستید؟

دقیقا همان تیمی است که می خواستم. من الان از همه چیز راضی ام. چند سال زحمت کشیدم تا به امروز برسم، قرار است در جایی که دوست دارم و تیمی که می خواستم بازی کنم.

*از نظر مالی هم راضی هستید؟

اولویت من بازی کردن است، مبلغ برایم خیلی مهم نبود. دوست داشتم یک جای خوب بازی کنم اما از نظر مبلغ هم خیلی بهتر از ایران است. در ایران شاید سال جاری با همت بازیکنان و کادر فنی تیم ها مبلغ قراردادها یک کم بهتر گردد، مدیران باشگاه که فقط می خواهند تیم بدهند.

*چقدر زبان ایتالیایی می دانید؟

در حد صفر. دارم زبان انگلیسی می خوانم و ایتالیایی را هم باید آغاز کنم. تا لیگ ایتالیا آغاز گردد، در حد سلام وعلیک یاد می گیرم. آنجا بروم و با مردمش که زندگی کنم، راحت تر یاد می گیرم.

*از بازیکنان ایرانی که فعلا کسی ایتالیا نیست.

نه، میلاد عبادی پور بود که او هم به لیگ روسیه رفت.

*ایتالیا غیراز والیبال چه جذابیت هایی برای شما دارد؟

مهم ترین جذابیتش که والیبال است. در این مدت که تیم جدیدم تعیین شده، درباره اش مطالبی را خوانده ام که برایم جالب بوده. شهری که قرار است بروم و شهرهای اطرافش جاهایی دارد که تا حالا ندیده ام، دوست دارم بروم و از تماشا این مکان ها لذت ببرم. با فرهنگشان خیلی آشنا نیستم ولی می دانم مردم خونگرمی دارند.

*برای لیگ ملت ها ویزای آمریکا برای شما صادر نشد. خبر جدیدی نیست؟

فدراسیون جهانی به فدراسیون ایران قول داده است که مشکل حل گردد ولی فعلا خبری نیست. هفته سوم باید در آمریکا بازی کنیم که هفته خیلی مهمی است. سال جاری سال المپیک است و رنکینگ جهانی برای ما خیلی اهمیت دارد. امیدوارم که مشکل ویزا حل گردد و با نظر کادر فنی بتوانم در بازی های هفته سوم حضور داشته باشم.

*به خاطر سربازی ویزا صادر نشد؟

موقعی که درخواست ویزا دادیم من سرباز بودم ولی وقتی به سفارت رفتیم سربازی من تمام شده بود. به خاطر همین مشکوک شده اند و به من ویزا نداده اند.

*شرایط تیم ملی چطور است؟

خوب است. نزدیک 40روز است که تمرین می کنیم. همه با هم رفیق و همدل هستیم و در پی یک هدف. همه بدن ها هم سرحال و آماده است. خیلی زحمت کشیده ایم، روزهایی بود که حال تمرین نداشتیم، بریده بودیم اما به خاطر هدفمان تمرین کردیم. الان هم به حد خیلی خوبی رسیده ایم.

*تمرین کردن سخت تر از مسابقه دادن است؟

بعد از لیگ 2ماه برای تمرین وقت داریم. فرصت خوبی است تا ریکاوری کنیم و بدنسازی داشته باشیم. چون زمان زیاد است و تمرینات پرفشار، اردوها خسته کننده می گردد ولی مجبوریم تحمل کنیم. چند روزی ترکیه بودیم و 2بازی محبت آمیز هم انجام دادیم که خیلی خوب بود. از نظر فنی هم به هدف هایمان نزدیک تر شدیم. کلا بازی کردن خیلی بهتر از تمرین است.

منبع: همشهری آنلاین

به "باشگاه ایتالیایی مقصد تازه ستاره تیم ملی ، واکنش لژیونر ملی پوش؛ به آرزویم رسیدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه ایتالیایی مقصد تازه ستاره تیم ملی ، واکنش لژیونر ملی پوش؛ به آرزویم رسیدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید