باید در هندبال سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم

به گزارش وبلاگ خبری، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم هندبال نوجوانان سپاهان گفت: درست است که اصفهان را قطب هندبال می دانند اما باید به فکر سرمایه گذاری های بیشتر باشیم تا به هندبال اصفهان و تیم های ملی بیشتر یاری کنیم.

باید در هندبال سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم

مهدی رهبری که تیمش در رقابت های هندبال نوجوانان پسر منطقه جنوب به قهرمانی رسید، در گفت وگو با وبلاگ خبری، اظهار کرد: تیم های بسیار خوبی در این مسابقات شرکت داشتند، تیم ها با وجود اینکه زمان کافی برای تمرینات منظم نداشتند، اما با آمادگی و انگیزه به اصفهان آمده بودند و شاهد رقابت های بسیار خوبی بودیم. نکته دیگر فرصت خوبی بود که هفت تیم از شهرستان های اصفهان در این مسابقات شرکت داشتند و البته کار را برای تیم های سپاهان و ذوب آهن سخت کردند.

وی اضافه نمود: در بازی فینال هم شاهد بازی مجذوب کننده، دیدنی و حساس که دربی نوجوانان هندبال اصفهان بود را از دو تیم همشهری اصفهان شاهد بودیم، اگر پتانسیلی که در شهرستان ها است به این دو تیم تزریق گردد شاهد بازی های بسیار قدرتمندتری خواهیم بود.

سرمربی تیم هندبال نوجوانان سپاهان در مورد خارج شدن هندبال از تک قطبی بودن، گفت: بله این رخ داده است و جای خوشحالی است که خیلی از شهرها و استان ها بر روی هندبال سرمایه گذاری خوبی کردند و این مسئله جواب داده است.

وی تاکید نمود: بهتر است ما هم به جای اینکه مفتخر به قطب هندبال بودن باشیم در پی کوشش و سرمایه گذاری بیشتر و با برنامه برای آینده هندبال استان و تیم ملی کشورمان باشیم.

رهبری با اشاره به اینکه شرایط کرونا تاثیر زیادی در فرایند آموزش و تربیت بازیکنان در رده های پایه داشته است، گفت: بسیاری از تکنیک هایی که بازیکنان باید در طول زمان آن را یاد می گرفتند، ندیدم و از نظر آمادگی جسمانی هم قابلیت های را که به آن باید می رسیدند، نرسیدند و در حقیقت آنها را از چرخه رشد و توسعه خارج نموده و عقب انداخته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "باید در هندبال سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید در هندبال سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید