بلاتکلیفی برای نیمکت تراکتور، هیچکس در قامت نیمکت پرشورها نیست!

به گزارش وبلاگ خبری، تیم فوتبال تراکتور تبریز پیروز به کسب قهرمانی در جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور شد تا مجوز صعود مستقیم به رقابت های فصل اینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

بلاتکلیفی برای نیمکت تراکتور، هیچکس در قامت نیمکت پرشورها نیست!

باشگاه تراکتور تبریز که در دو فصل گذشته با صرف هزینه های سنگین در جذب سرمربیان و بازیکنان خارجی نتوانسته بود به قهرمانی برسد با ساکت الهامی به جام قهرمانی حذفی رسید تا زمزمه هایی مبنی بر ادامه همکاری این باشگاه با وی مطرح شود.

با این حال محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور بار دیگر تصمیم به تغییر سرمربی برای تیمش گرفته است.

زنوزی در دفتر خود در تهران جلسه ای را با علی دایی برگزار کرد تا سرمربی پیشین تیم ملی و پرسپولیس و سایپا را به تبریز ببرد اما آقای گل فوتبال جهان گفت به دلیل مسائل شخصی و کاری نمی تواند پایتخت را ترک کند.

تراکتوری ها که بطور همزمان قصد جذب جواد نکونام را نیز داشتند با تمدید قرارداد این مربی با باشگاه فولاد خوزستان روبرو شدند.

تراکتور که از زمان خصوصی شدن ترجیح داده بود سرمربی خارجی انتخاب کند، امسال با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم جذب خارجی ها ناچار به انتخاب سرمربی داخلی هستند.

تراکتور در حال حاضر در بلاتکلیفی به سر می برد و تا به امروز فعالیتی در جابجایی تابستانی نداشته است و احتمال جدایی تنی چند از بازیکنان فصل گذشته اش نیز وجود دارد.

مسئولان این باشگاه قصد دارند مربی بزرگ داخلی برای تیم خود انتخاب کنند اما هنوز پیروز به پیدا کردن اسمی در حد و اندازه مربیان نامدار لیگ برتری پیدا نکرده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بلاتکلیفی برای نیمکت تراکتور، هیچکس در قامت نیمکت پرشورها نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی برای نیمکت تراکتور، هیچکس در قامت نیمکت پرشورها نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید