بهترین اپلیکیشن ها برای سفارشی سازی گوشی اندرویدی

به گزارش وبلاگ خبری، یکی از دلایل انتخاب گوشی اندرویدی نسبت به iOS در قابلیت های سفارشی سازی متنوع آن است.

بهترین اپلیکیشن ها برای سفارشی سازی گوشی اندرویدی

اندروید به کاربران اجازه می دهد همه ظاهر رابط کاربری را تغییر دهند تا احساس استفاده از یک گوشی تازه را داشته باشند. پیکسل به پیکسل، بخش به بخش و مورد به مورد می توان اندروید را دستکاری و سفارشی سازی کرد.

علاوه بر خود تنظیمات اندروید، ده ها اپلیکیشن نیز به کاربران یاری می نمایند تا ظاهری جدید به گوشی خود بدهند. سایت گیزمودو فهرسیت از اپلیکیشن سفارشی سازی گوشی های اندرویدی تهیه نموده است که با هم مرور می کنیم:

KWGT

برنامه KWGT یا Kustom Widget Maker به شما اجازه می دهد یکی از ویژگی های بزرگ اندروید را سفارشی سازی کنید و آن ها ویجت ها هستند. شما می توانید برای هر چیزی یک ویجت مناسب با احتیاج خودتان بسازید. انواع ساعت ها، تقویم ها، پخش نماینده ها، اطلاعات آب وهوا و غیره را می توانید به شکل های بسیار هیجان انگیزی درآورده و بهره ببرید. گزینه رایگان آن روی گوگل پلی همراه با تبلیغات است ولی با پرداخت هزنیه 4.49 دلاری می توانید از شر تبلیغات هم خلاص شوید (لینک دانلود).

Resplash

یکی از مهم ترین بخش هایی از اندروید که می توانید مطابق سلیقه خودتان سفارشی سازی کنید؛ عکس های پس زمینه یا والپیپرها هستند. با اپلیکیشن Resplash می توانید انواع تصاویر جالب را از کتابخانه این اپلیکیشن درباره هر موضوعی دانلود و بهره ببرید. همواره عکس های این گالری در حال تغییر و افزوده شدن هستند تا با چند کلیک جلوه جدیدی به گوشی خود بدهید (لینک دانلود).

Nova Launcher

اپ های لانچر در اندروید به ابزارهای بی محدودیتی برای سفارشی سازی یک گوشی تبدیل شدند. از تغییر والپیپر و آیکون ها و منوها بگیرید تا هر چیزی و از جمله تب های جدید توسط لانچرها شدنی است. Nova Launcher یکی از پیشروترین لانچرها روی اندروید است. ویژگی های زیادی در اختیار شما قرار می دهد ولی در عین حال به سادگی می توانید این همه ویژگی و قابلیت را سریعا بهره ببرید (لینک دانلود).

Walli

یک ابزار دیگر برای بازی با والپیپرها و انتخاب از میان یک مجموعه بسیار غنی و متنوع در سبک ها و سوژه ها که انگار هیچ گاه تمام شدنی نیستند. این اپلیکیشن همراه با تبلیغات و پرداخت های درون برنامه ای است چون بعضی از هنرمندان و کاربران حرفه ای این تصاویر را می سازند (لینک دانلود).

Zedge

این اپلیکیشن پا را فراتر از انتخاب و تغییر والپیپر گوشی گذاشته و به شما اجازه می دهد مقداری عکس ها را دستکاری کنید؛ رنگ ها و منوها را تغییر دهید و پس از چند دقیقه یک گوشی با ظاهری بسیار جدید و مدرن داشته باشید. مثلا، می توانید با انتخاب تصویر، یک آهنگ زنگ مناسب آن انتخاب کنید. این اپ هم با تبلیغات و پرداخت درون برنامه ای همراه است (لینک دانلود).

SwiftKey

صفحه کلید یکی از مهم ترین بخش های گوشی است که تقریبا روزانه ده ها بار سراغ اش خواهید رفت. تجربه کاربری یک صفحه کلید خوب و افزودن امکانات و قابلیت های جدید به آن می تواند دنیای گوشی شما را تغییر دهد. SwiftKey یکی از بهترین صفحه کلیدهای اندرویدی است که اجازه می دهد از عکس ها و تم های مختلف برای تغییر ظاهر آن بهره ببرید یا با رنگ ها و سفارشی سازی کلیدها، تجربه کاربری بهتری رقم بزنید (لینک دانلود).

Action Launcher

یکی دیگر از محبوب ترین برنامه های لانچر در گوگل پلی استور است که فهرستی طولانی از ویژگی ها برای کنترل آیکون ها، تصاویر پس زمینه، جعبه جست وجو، اعلان ها، ویجت ها، داک ها، منوها و غیره به دست می دهد. بعضی از این ویژگی پولی هستند و باید برای استفاده از آن ها 4.99 دلار بپردازید (لینک دانلود).

Smart Launcher

برای تغییر بی دردسر بعضی از آیکون ها، ویجت ها، والپیپرها و سفارشی سازی بخش ها و اجزای دیگر در اندروید سراغ Smart Launcher بروید. این لانچر سعی می نماید بدون اینکه کل یک تمپلت را تغییر دهد؛ در آیکون ها و منوها و پس زمینه تغییراتی ایجاد کند. همانند دیگر اپلیکیشن ها برای دسترسی به تنظیمات پیشرفته باید 1.99 دلار بپردازید (لینک دانلود).

PixBit Pixel Icon Pack

وقتی می خواهید از برنامه های لانچر بهره ببرید؛ احتیاج به آیکون ها، ویجت ها، عکس های پس زمینه و چیزهای دیگری دارید تا ظاهر گوشی را متفاوت کنید. این برنامه از 25 لانچر معروف اندروید پشتیبانی نموده و آیکون، والپیپر، ویجت و طرح های گرافیکی هنری مورد احتیاج آن ها را تامین می نماید. در این اپلیکیشن تقریبا برای هر چیزی می توانید چندین نماد پیدا کنید (لینک دانلود).

منبع

منبع: یک پزشک

به "بهترین اپلیکیشن ها برای سفارشی سازی گوشی اندرویدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اپلیکیشن ها برای سفارشی سازی گوشی اندرویدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید