بهترین لوازم جانبی گلکسی A15 سامسونگ در خبرنگاران

به گزارش وبلاگ خبری، سامسونگ در ادامه روند به روزرسانی گوشی های هوشمند سری A خود پس از گلکسی A05، به سراغ گلکسی A15 رفته و این گوشی هوشمند مالی را به عنوان جانشین گوشی پرفروش گلکسی A14 سال گذشته در اختیار کاربران قرار داده است. از لحاظ مشخصات فنی این گوشی نسبت به گوشی نسل قبلی خود با پیشرفت های خوبی همراه شده تا این گوشی بتواند جزو پرفروش ترین محصولات قرار بگیرد. اگر از کاربران این گوشی هوشمند تازه و مالی سامسونگ هستید و یا قصد خرید آن را دارید با خبرنگاران در این مطلب همراه باشید، چرا که قصد داریم در این مقاله به بررسی محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی A15 سامسونگ بپردازیم و لیستی از بهترین های آن را برای خرید به شما معرفی کنیم.

بهترین لوازم جانبی گلکسی A15 سامسونگ در خبرنگاران

مشخصات فنی گوشی گلکسی A15 سامسونگ

A15 سامسونگ مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت 90 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل، حداکثر روشنایی تصویر 800 نیت و تراکم پیکسلی 396 پیکسل بر اینچ پشتیبانی می کند. قلب تپنده این گوشی هوشمند سامسونگ تراشه هلیو G99 مدیاتک است که همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 به پردازش تصاویر می پردازد. کاربران می توانند از بین 4 یا 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور 5 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو دیده می شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم برداری 1080P با سرعت 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده است.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی نیز همانند سنسور اصلی از فرمت فیلم برداری 1080P پشتیبانی می کند. گلکسی A15 سامسونگ به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر 25 وات، انرژی مجدد خود را تأمین می کند. سیستم عامل اندروید 14 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری One One UI 6 سامسونگ را اجرا می کند. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند در دو نسخه 4G و 5G روانه بازار شده و تا چهار سال به روزرسانی نرم افزاری دریافت خواهد کرد.

در ادامه به معرفی محبوب ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند پرفروش در چهار بخش می پردازیم:

1. قاب محافظ 2. گلس 3. محافظ دوربین گوشی 4. شارژر

لوازم جانبی گلکسی A15 سامسونگ؛ کاور محافظ

کاور کربی مدل Frozen

کاور کربی مدل Frozen، یکی از جدیدترین کاورهای طراحی شده برای گوشی گلکسی A15 سامسونگ در بازار است که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و در عین حال از تمام بخش های گوشی هوشمند شما به خوبی محافظت می کند. این لوازم جانبی گلکسی A15 سامسونگ که در 4 رنگ متفاوت در فروشگاه وبلاگ خبری به فروش می رسد، از جنس پلاستیک نرم، پلاستیک سخت و TPU تولید شده و به همین علت نیز انعطاف پذیری بسیار مناسبی دارد و کاربران به راحتی می توانند گوشی را درون این کیس محافظ قرار دهند و یا آن را از کیس خارج سازند. از لحاظ وزنی، کاور کربی مدل Frozen حدود 30 گرم وزن دارد که شاید در اوایل استفاده از آن کمی وزن گوشی هوشمند شما را سنگین کند، اما پس از مدتی به آن عادت خواهید کرد و از این بابت مسئله ای نخواهید داشت.

طراحی این کاور به صورت نیمه شفاف بوده و این یعنی که با استفاده از این کاور محافظ طراحی مجذوب کننده گوشی هوشمند شما به طور کامل از دید سایر کاربران مخفی نمی شود. این کاور به طور کامل دکمه های روی گوشی هوشمند شما را پوشش می دهد که باعث جلوگیری از خط و خش و ورود گرد و غبار خواهد شد. علاوه بر این با استفاده از این کیس، لنز دوربین گوشی نیز تحت محافظت قرار می گیرد و همانند قسمت جلویی کاور که لبه های بلندتری دارد، این قسمت هم مجهز به لبه های بلندی است تا آسیبی به نمایشگر گوشی وارد نشود. رنگ این محصول ثبات دائمی دارد و در اثر استفاده زیاد به هیچ عنوان دچار ساییدگی نخواهد شد. همچنین پلاستیکی بودن این قاب، قابلیت ضد تعریق بودن به آن داده که هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نمی کند. برش های اجرا شده برای این کاور با دقت اجرا شده اند و در نتیجه برای دسترسی به پورت ها با هیچ مسئله ای روبرو نخواهید شد.

کاور کوکو مدل silico3

بسکمک از کاربران در هنگام خرید کاور برای گوشی هوشمند خود، به سراغ مدل های ساده با طراحی مینیمال می روند و علاقه ای به خرید کاور با مدل های پر زرق و برق ندارند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، کاور کوکو مدل silico3 یک انتخاب عالی برای شما محسوب می شود که در سه رنگ مختلف در فروشگاه وبلاگ خبری به فروش می رسد. این لوازم جانبی گلکسی A15 سامسونگ از سیلیکون و TPU باکیفیت تولید شده که بسیار نرم و لطیف است و حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل می کند. وزن 28 گرمی این کاور نیز موجب شده تا کاربران هیچ دغدغه ای از بابت سنگین شدن گوشی خود نداشته باشند. لبه های قاب اندکی انعطاف پذیر هستند و به همین علت به راحتی می توانید قاب را از گوشی جدا کنید. این کاور به طور کامل دکمه های روی گوشی هوشمند شما را پوشش می دهد که باعث جلوگیری از خط و خش و ورود گرد و غبار خواهد شد.

حاشیه های این کاور به ویژه در بخش سیستم دوربین به صورت برآمده طراحی شده اند تا خیال کاربران از بابت محافظت از نمایشگر و سیستم دوربین گوشی کاملاً راحت باشد. ساختار این قاب محافظ از نوع مات است و به همین علت نیز لکه های اثر انگشت و ذرات چربی روی آن دیده نمی شوند. برش های اجرا شده برای این کاور با دقت اجرا شده اند و در نتیجه برای دسترسی به امکانات گوشی هیچ محدودیت خاصی نخواهید داشت. همچنین باید به دوام بسیار بالای این کاور محافظ باکیفیت اشاره کنیم که دچار مشکلاتی نظیر رنگ پریدگی و خوردگی در اثر استفاده زیاد نخواهد شد. خوشبختانه این کاور محافظ در برابر آب مقاوم است و شما می توانید در صورت کثیف شدن به راحتی آن را با آب تمیز کند تا مثل روز اولش شود. درون کاور نیز با پوشش نرم پوشانده تا بدنه گوشی آسیبی نبیند.

کاور اسپارتان مدل Magnet Ring

اگر دغدغه محافظت همه جانبه از گوشی هوشمند خود را دارید، کاورهای با طراحی جان سخت بهترین گزینه ممکن برای شما به شمار میرود و در این زمینه می توان کاور اسپارتان مدل Magnet Ring را به شما معرفی کرد که مقاومت خوبی را ارائه می دهد. این کاور محافظ از پلی کربنات، فلز و TPU تولید شده که در برابر ضربات احتمالی و خطوخش مقاومت بسیار خوبی دارد و خیال کاربران را تا حد بسیار زیادی راحت خواهد کرد. این لوازم جانبی برتر گلکسی A15 سامسونگ دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است و وزن 30 گرمی آن پس از مدتی استفاده برای کاربران عادی خواهد شد. این محصول از طراحی بهره می برد که همه لبه های آن، با ارتفاع قابل توجهی گوشی را در بر گرفته و مانع از آسیب رساندن به نمایشگر و دوربین گوشی می شود.

این محصول، ویژگی های مجذوب کننده دیگری نیز دارد که یکی از آن ها داشتن محافظ اختصاصی برای سیستم دوربین است. این محافظ به صورت درب کشویی طراحی شده تا هر زمانی که به دوربین گوشی نیاز ندارید، این درب را روی سیستم دوربین قرار دهید تا مانع از آسیب رساندن به آن شوید. دیگر ویژگی مجذوب کننده این محصول، داشتن یک حلقه فلزی در پنل پشتی است که هم به عنوان یک استند می توان از آن بهره برد و هم می توان آن را با چسباندن به هولدر خودرو، در زوایای مختلف از گوشی استفاده کرد. اگرچه هر طرف قاب با لبه های ژله ای پوشیده شده، اما به علت انعطاف پذیری لبه ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی زحمتی نخواهند داشت.

کاور مسیر مدل Case-Pro

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که دوست ندارید ظاهر اصلی گوشی هوشمند خود را از دید سایر کاربران پنهان کنید، کاور مسیر مدل Case-Pro با طراحی شفافی که دارد هم از گوشی هوشمند شما محافظت می کند و هم ظاهر آن را مخفی نمی کند. این لوازم جانبی برتر گلکسی A15 سامسونگ که با تنوع رنگی بسیار بالایی در فروشگاه وبلاگ خبری به فروش می رسد، از پلاستیک نرم و TPU تولید شده که مقاومت نسبتاً خوبی در برابر ضربات احتمالی به گوشی از خود نشان می دهد. همچنین وزن این محصول حدود 27 گرم است و جزو یکی از سبک ترین کاورهای محافظ موجود در بازار به شمار می رود. نوارهای رنگی مجذوب کنندهی دور حاشیه های این کاور را می پوشاند و جنس محافظ دکمه های این محصول نیز فلزی است.

یکی از دغدغه های اساسی کاربران در هنگام خرید کاورهای شفاف، زرد شدن آن ها در اثر استفاده زیاد است. اما در مورد این کاور محافظ، می توان با خیال راحت از آن استفاده کرد زیرا طراحی شفاف آن در برابر زرد شدن مقاوم است. به لطف طراحی استاندارد این قاب، محل قرارگیری دوربین، سنسور و سایر پورت های گوشی باز است و کاربران برای کار با این امکانات گوشی مسئله ای نخواهند داشت. همچنین به علت انعطاف پذیری لبه ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی دشواری خاصی نخواهند داشت. این کاور دارای استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع سه متر است و با در نظر گرفتن 0.5 میلی متر حاشیه بیشتر در کنار لنز گوشی، به عدم تماس مستقیم لنز با سطوح مختلف کمک می کند.

کاور گاردتک آساک مدل Flex Armor

این روزها کاور محافظ با طراحی پلکانی شکل بسیار میان کاربران متداول شده و کاور گاردتک آساک مدل Flex Armor یکی از این محصولات به شمار می رود. این کاور محافظ از پلاستیک TPU و سیلیکون تولید شده و شما خیلی زود به وزن حدود 30 گرمی آن عادت خواهید کرد. به لطف ساختار مات این کاور، لکه های چربی و اثر انگشت جذب نمی شوند و در صورت کثیفی، استفاده از آب برای تمیز کردن آن هیچ مانعی ندارد. در پنل پشتی این محصول برای قرارگیری راحت تر انگشتان دست کاربران، از الگوی خاصی استفاده شده تا مانع سر خوردن آن ها نیز شود. این محصول دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است و انعطاف پذیری خوبی نیز دارد.

لبه های این کاور محافظ، به شکلی طراحی شده که روی دکمه های گوشی را نیز می پوشاند و قسمت های مربوط به پورت و درگاه های گوشی با دقت بسیار بالایی به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده اند. با استفاده از این لوازم جانبی گلکسی A15 سامسونگ، دسترسی آسان به درگاه ها خواهید داشت و هیچ محدودیتی برای شما در این زمینه وجود ندارد. در بخش داخلی یک پوشش نرم پارچه ای قرار گرفته تا هم گوشی به محکمی درون قاب قرار بگیرد و هم اینکه هیچ خط و خشی بر روی بدنه ایجاد نشود. تنوع رنگی این محصول بسیار بالاست و دست کاربران برای انتخاب بهترین گزینه حسابی باز است.

کاور سامورایی مدل Aimo

محصولات سامورایی در بازار لوازم جانبی گوشی های هوشمند کیفیت بسیار خوبی دارند که از جمله آن ها می توان به کاور سامورایی مدل Aimo اشاره کرد. این لوازم جانبی گلکسی A15 سامسونگ از پلاستیک سخت و TPU تولید شده و سنگینی وزن آن نیز به حدود 50 گرم می رسد، بنابراین مدتی طول می کشد تا شما به وزن این محصول عادت کنید. پنل پشتی آن یک پلاستیک نیمه شفاف است که به خوبی طراحی بخش پشتی گوشی را نشان می دهد. همچنین به لطف همین بات بودن پنل پشتی، وقتی که آن را در دست می گیرید حس خوبی منتقل می کند.

حاشیه های این قاب محافظ اما بسیار ضخیم هستند به گونه ای که با لمس آن به راحتی می توانید متوجه کیفیت بالای محصول شوید. برش های این کاور در قسمت پورت ها و دوربین با دقت بسیار بالایی اجرا شده و همچنین پوششی از جنس TPU بر روی دکمه ها تعبیه شده تا آن ها را نیز مورد محافظت قرار دهد. این محصول در اثر استفاده زیاد دچار مشکلاتی نظیر زرد شدگی نمی شود و مقاوم در برابر خطوخش است. بدنه منعطف باعث شده تا نصب یا جداسازی آن به راحتی انجام شود.

کاور یانگ کیت مدل Mte

یکی از مجذوب کننده تری کاورهای محافظ گلکسی A15 سامسونگ، کاور یانگ کیت مدل Mte است که هم کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و هم ظاهری خاصی به گوشی هوشمند شما می بخشد. این کاور محافظ از پلاستیک سخت و نرم تولید شده و حدود 30 گرم وزن دارد. پنل پشتی این لوازم جانبی برتر گلکسی A15 سامسونگ، طراحی خاصی کار شده تا گوشی از روی دست کاربر سر نخورد و در عین مقاومت نیز داشته باشد. در کنار محافظت مناسب از ماژول دوربین و تمام بخش های گوشی، باید به قرارگیری پوشش پارچه ای در بخش داخلی کاور هم اشاره کنیم که از ایجاد خراشیدگی روی گوشی جلوگیری می کند. این محصول انعطاف پذیر است و محدودیت خاصی نیز برای استفاده کاربران از امکانات گوشی ایجاد نمی کند.

کاور گاردین گارد مدل Isabella

در نهایت به معرفی کاور گاردین گارد مدل Isabella برای گلکسی A15 می پردازیم. این کاور محافظ از پلاستیک سخت، TPU و سیلیکون تولید شده که کیفیت بسیار خوبی دارد و خیلی زود کاربران به وزن 30 گرمی آن عادت خواهند کرد. از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به دسترسی آسان به درگاه ها، لبه های برجسته برای محافظت از صفحه نمایش و دوربین، برش دقیق درگاه ها و بدون تغییر حالت اولیه و رنگ ثابت اشاره کرد.

لوازم جانبی گلکسی A15 سامسونگ؛ گلس محافظ نمایشگر

محافظ صفحه نمایش مات اپیکوی مدل Hydrogel-Matte

این محافظ نمایشگر از استاندارد سختی 9H بهره می برد و تمام بخش پنل جلو را هم پوشش می دهد. از طرفی هیچ مسئله ای هم هنگام استفاده با قاب های محافظ ایجاد نمی کند و به اصطلاح بلند نمی شود. این برچسب اگرچه شفاف است اما اصلا اثر انگشت را به خود جذب نمی کند، در برابر آب و چربی هم مقاومت بالایی دارد. ضخامت کم این محافظ نمایشگر باعث شده تا کوچک ترین تاثیری روی کیفیت و وضوح صفحه نمایش نداشته باشد و می توانید با خیال راحت تا سال ها از آن استفاده کنید. این لوازم جانبی گلکسی A15 سامسونگ، قابلیت نصب آسان و بدون حباب نیز دارد.

محافظ صفحه نمایش مات راک اسپیس مدل HyMTT

یکی دیگر از محافظ های نمایشگر باکیفیت برای گلکسی A15 سامسونگ، راک اسپیس مدل HyMTT است. این محصول طراحی ماتی دارد و همین موضوع نیز باعث می شود تا کاربران در هنگام استفاده از گوشی هوشمند خود، فشار زیادی به چشمانشان وارد نشود. ساختار روی سطح این گلس در برابر جذب اثر انگشت و چربی مقاوم است به طوری که بعد از نصب گلس هیچ گونه تفاوتی در شفافیت صفحه نمایش ایجاد نمی شود. این محصول انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و در برابر ضربات احتمالی نمی شکند.

لوازم جانبی گلکسی A15 سامسونگ؛ محافظ دوربین

محافظ لنز دوربین اسپریگ مدل 3D SP

اگر برای محافظت از سیستم دوربین گلکسی A15 سامسونگ در پی یک محصول باکیفیت هستید، اسپریگ مدل 3D SP رضایت شما را به همراه خواهد داشت. این محصول به صورت یکسره طراحی شده تا همه سنسورها و بخش های بینشان به طور کامل در محافظت قرار بگیرند. گلس لنز 3D قابلیت نصب آسان دارد و کیفیت دوربین پس از نصب این محصول تغییر نخواهد کرد. این محافظ در برابر خط وخش های احتمالی مقاوم است.

لوازم جانبی گلکسی A15 سامسونگ؛ شارژر

شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل EP-TA800

گلکسی A15 سامسونگ بدون شارژر در جعبه به کاربران تقدیم می شود، بنابراین خرید شارژر باکیفیت یکی از اولویت های هر کاربری خواهد بود. از آنجا که این گوشی از سرعت شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند، ما شارژر دیواری اوریجینال 25 وات سامسونگ مدل EP-TA800 را به شما معرفی می کنیم که بهترین گزینه برای این گوشی خواهد بود و به ایمن ترین شکل ممکن گوشی شما را شارژ خواهد کرد.

منبع: وبلاگ خبری

منبع: دیجیکالا مگ

به "بهترین لوازم جانبی گلکسی A15 سامسونگ در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین لوازم جانبی گلکسی A15 سامسونگ در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید