تحلیلگر یمنی: حوثی ها آبروی عربستان سعودی را در دنیا بردند

به گزارش وبلاگ خبری، یک تحلیلگر نزدیک به دولت مستعفی یمن حمله امروز ارتش و کمیته های مردمی یمن به عمق خاک عربستان را نشان از امکانات بسیار خطرناک یمنی ها دانست.

تحلیلگر یمنی: حوثی ها آبروی عربستان سعودی را در دنیا بردند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ خبری، عادل المسنی تحلیلگر سیاسی یمنی حمله موشکی و پهپادی امروز (سه شنبه) ارتش و کمیته های مردمی یمن به عمق خاک عربستان را نشان شکست ریاض در تحقق اهداف خود در یمن اعلام نمود.

او که نزدیک به دولت مستعفی یمن است؛ به الجزیره گفت که عملیات موازنه بازدارنده 4 که نیروهای صنعاء علیه اهداف حساس در ریاض انجام دادند، نشان داد که دیگر هیچ مکان امنی در عربستان وجود ندارد و یمنی ها به مهم ترین مناطق راهبردی در عربستان نیز دست یافته اند.

المسنی همچنین گفت که یمنی ها در حمله بامداد امروز از یک سلاح جدید و پیشرفته استفاده نموده اند که ضربه سنگینی به عربستان وارد کرد و نشان از این دارد که آن ها به امکانات بسیار خطرناکی دست یافته اند.

این تحلیلگر یمنی در ادامه تأکید کرد: حوثی ها ضربه بزرگی به صندلی و هیبت عربستان سعودی وارد نموده و آبروی آن ها را در دنیا برده اند.

به گفته وی، نیروهای یمنی عقلانیت لازم برای یک کشور را در پیش می گیرند؛ آن ها ابتدا برنامه ریزی نموده و قدرت نظامی خود را توسعه می دهند و به موفقیت می رسند؛ اما عربستان سعودی غرق در شکست است.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز از انجام عملیات وسیع موشکی و پهپادی به عمق خاک عربستان با استفاده از موشک های بالستیک قدس و ذوالفقار و موشک های کروز و پهپاد اطلاع داد و گفت که در این حملات وزارت دفاع، اطلاعات، پایگاه هوایی سلمان و اهدافی در مناطق نجران و جیزان هدف نهاده شد. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "تحلیلگر یمنی: حوثی ها آبروی عربستان سعودی را در دنیا بردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیلگر یمنی: حوثی ها آبروی عربستان سعودی را در دنیا بردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید