تکنولوژی در سفر همراه با گجت های مسافرتی

به گزارش وبلاگ خبری، یکی از راههای ممکن برای داشتن سفری لذتبخش تر استفاده از گجتهای متنوع است.

تکنولوژی در سفر همراه با گجت های مسافرتی

تعداد بی شماری از وسایل و گجت ها برای مسافران به بازار عرضه شده اند. از کنترل راه دور حیوانات خانگی در سفر گرفته تا گجت های مترجم و وسایل جانبی جهت شارژ موبایل. در اینجا به جمع آوری تعدادی از برترین ها پرداخته ایم تا با بهره گیری از این تکنولوژی ها ، راحتی و آسودگی را در حین مسافرت به شما هدیه بدهیم.

1.قفل هوشمند August

قفل هوشمند آگوست یکی از کاربردی ترین ابزارهاست که به شما امکان میدهد تا در مواقعی که در سفر هستید، با نصب این قفل بر روی درب منزل، به وسیله گوشی موبایل خود آن را تحت کنترل قرار دهید. این قفل دایره ای شکل آلومینیومی می تواند به عنوان جایگزینی برای قفل های قدیمی درب منزل شما در نظر گرفته گردد که به وسیله اپلیکیشن مخصوص خود به نام August قادر است امنیت محیط زندگی شما را تامین نماید. در صورت سرقت و یا مفقود شدن گوشی خود میتوانید بلافاصله فعالیت این قفل را به صورت آنلاین در وبسایت August.com لغو نمایید. ضمناً این قفل هوشمند با تمام دستگا ه های اندرویدی و آیفون سازگاری دارد.

2. ابزار های مترجم

همانطور که می دانید Star Trek یکی از گجت های محبوب و جهانی میباشد که قادر است هر زبان بیگانه ای را به زبان مادری ترجمه کند . اما دستگاهی مشابه این تکنولوژی به نام Sigmo نیز به بازار ارائه شده است که اگرچه نمیتوان آن را با مترجم قدرتمند استار ترک مقایسه نمود اما توانسته گام هایی در ان جهت بردارد. یک جعبه مربعی شکل کوچک که قابلیت ترجمه 25 زبان را دارد. یکی دیگر از سرویس های قدرتمند ترجمه آنلاین، Google Translate میباشد که میتوانید آن را مستقیم برای گوشی هوشمند خود دانلود نمایید. اگرچه زمانی که صحبت از اصطلاحات عامیانه و مکالمات محاوره میگردد، تکنولوژی نو هنوز نتوانسته آن طور که باید بی نقص عمل کند اما همین که میتوانید در هنگام سفر به این اپلیکیشن ها تکیه کرده و جهت خود را پیدا کنید خود حائز اهمیت بسیاری ست.

3. آداپتور مسافرتی

آداپتورهای برقی از جمله لوازم مورد احتیاج برای هر مسافری میباشند. اما این آداپتور ویژه ، دستگاهی جیبی با طراحی منحصر به فرد است که همواره در دسترس بوده و شما را از جست و جوی طاقت فرسای چمدان های خودبرای پیدا کردن قطعات یک شارژر بی احتیاج میکند.

4.دوربین Petcube جهت کنترل حیوانات خانگی از راه دور

چنانچه مدام در سفر هستید و از بابت شرایط حیوان خانگی خود نگرانید، به یاری دوربین Petcube شما قادر خواهید بود تا از شرایط و احوال حیوان خانگی خود باخبر شوید. تنها کافیست تا این دوربین مکعبی شکل را به شبکه وای فای در منزل خود متصل نمایید و با استفاده از اپلیکیشن مخصوص آن بر روی گوشی هوشمند خود، کلیپ تصویری حیوان خود را دیدن کنید و حتی از او عکس بگیرید. از طرفی دیگر این دوربین مجهز به یک میکروفون میباشد که به شما امکان میدهد تا با حیوان خود حرف بزنید و یا با استفاده از یک نور لیزر و لمس صفحه نمایش خود با او بازی کنید.

5.دوربین اکشن GoPro Hero

چهارمین نسل دوربین های GoPro با روی کار امدن برترین و گران ترین دوربین یعنیGoPro Hero4 رقم خورد. این دوربین در دو نسخه مشکی و نقره ای ارائه شده است که با قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای، دسترسی به اپلیکیشن GoPro را آسان می نماید ضمن اینکه میتواند با رزولوشن 4K و سرعت 120 فریم در ثانیه فیلم برداری کند که رقم قابل ملاحظه ای میباشد. نسخه مشکی این دوربین مجهز به رزولوشنی با کیفیت تر و پردازنده ای دو برابر قدرتمند تر از نسل های پیشین خود است و نسخه نقره ای آن به کاربران این امکان را میدهد تا از تکنولوژی نمایشگر لمسی آن برای افزایش سرعت عمل و بعلاوه اعمال تنظیمات مربوط به تصاویر بهره ببرند. از طرفی دیگر این دوربین قادر است در شب و در منطقه ها کم نور با انجام تنطیمات دستی اندازه روشنایی ، برترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.

6.شارژر موبایل Power Card

این شارژر جیبی ابعادی معادل یک کارت اعتباری را دارد و قادر است درمواقعی که شما به پریز برق دسترسی ندارید موبایلتان را شارژ نماید. این وسیله کوچک به راحتی درون کیف پولی شما جا میگردد و با تمام دستگاه های پشتیبان USB مانند اسمارت فون ها ، دوربین های دیجیتالی و.. سازگار میباشد. بعلاوه این دستگاه قادر است تا 60% شارژ آیفون شما را تامین کند.

7.ابزار ارتباطی Onyx

این ابزار، برترین روش برای ارتباط با اقوام و دوستان خود از راه دور میباشد به طوری که به وسیله بلوتوث با موبایل شما جفت شده و با اتصال به شبکه دیتای تلفن هوشمند شما برقراری ارتباط را ممکن میسازد. بعلاوه شما میتوانید با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص بر روی موبایل خود با سایرین گروه تشکیل دهید و فارغ از محدودیت فاصله با افراد بسیاری در ارتباط باشید.

8. قهوه ساز جیبی Wacaco Minipresso

چنانچه شما هر روز صبح به نوشیدن قهوه عادت دارید، به یاری این دستگاه کوچک و قابل حمل میتوانید هر زمان و هر کجا که هستید اسپرسوی مخصوص خود را با غلظت دلخواه دم کرده و نوش جان کنید. این دستگاه به هیچ گونه باتری برای دم کردن قهوه احتیاج ندارد بلکه تنها با استفاده از پودر قهوه یا کپسول قادر است همراه با 2.4 اونس آب داغ قهوه شما را آماده سازد. مینی پرسو را میتوان برترین قهوه ساز مناسب برای هاستل، هتل و کمپ به حساب آورد که با وزن کمتر از 1 پوند به راحتی در کوله پشتی شما قرار گرفته و قابل حمل میباشد.

9. کیس Prynt جهت تبدیل گوشی به یک دوربین فوری

چنانچه تمایل دارید یک آلبوم واقعی به همراه عکس های زیبا و متنوع داشته باشید. کیس Prynt خواسته شما را به واقعیت مبدل خواهد نمود. این کیس قادر است تا تلفن همراه شما را به یک دوربین فوری و پرینتر تبدیل کند. بعلاوه این دستگاه با دارا بودن یک باتری داخلی به طور مستقل عمل کرده و به باتری گوشی شما متکی نمیباشد.ضمن اینکه برای کاربا آن به اینترنت و حتی جوهر و کارتریج ،احتیاج نخواهید داشت. تنها کافیست تا این دستگاه را به گوشی خود متصل کرده ، اپلیکیشن Prynt را به روی تلفن نصب کنید و سپس عکاسی را شروع نمایید. بعد از آن شما میتوانید فورا از آن عکس در نسخه های دلخواه خود پرینت بگیرید. در حال حاضر این واحد تنها سازگار با اسمارت فون های آیفون5C, 5S و اپل6، به همراه سامسونگ گلکسی S4 و S5 میباشد.

10.ردیابی چمدان با Luggage Monitor

چنانچه در هنگام سفر همواره دغدغه گم کردن چمدان و لوازم خود را دارید به یاری این ردیاب مدرن قادر خواهید بود تا چمدان خود را به وسیله گوشی موبایل تحت نظر بگیرید. این ردیاب با بهره گیری از GPS قادر به تشخیص موقعیت مکانی لوازم شما خواهد بود و با ارسال پیامک های هشداری شما را از مکان اسباب مسافرتی تان آگاه خواهد نمود.یا اگر بدنبال چمدان هوشمند هستید بلواسمارت برترین گزینه است.

11.چاقوی ماژولار جیبی Switch

یک چاقوی جیبی انعطاف پذیر میتواند وسیله ای اضطراری در مسافرت و یا پیک نیک آخر هفته به حساب آید. این چاقوی ماژولار از 12 قطعه با قابلیت تعویض و جابجایی تشکیل شده است که به شما امکان میدهد تا با متصل نمودن قطعات به هم ، رفع نمودن احتیاج خود را در سفر تضمین نمایید. قطعات تشکیل دهنده این چاقو عبارتند از: تیغه، ارّه مویی ، درب بازکن قوطی نوشابه، آچار و پیچ گوشتی به همراه انبردست ، قیچی ، چراغ قوه LED ، آینه و موچین .

12.مونوپاد مخصوص ثبت تصاویر سلفی

مونوپادها جهت عکسبرداری سلفی و بعلاوه ثبت تصاویر در سفر ابزاری مفید و کاربردی محسوب میشوند. به یاری این تک پایه های انعطاف پذیر دیگر احتیاجی به مراجعه به دیگران برای عکس گرفتن از خود و یا استفاده از دوربین بی کیفیت جلوی گوشی موبایل ندارید . در میان محصولات متنوع مونوپاد ، PolaroPro PowerPole یک ابزار کاملا مدرن میباشد که با دوربین های Goproسازگار است و با بهره گیری از یک باتری 5200 میلی آمپر ساعتی برای شما امکان فیلمبرداری تا 10 ساعت را فراهم می نماید. ضمناً طول این وسیله نیز از 17 تا 30 اینچ قابل افزایش میباشد.

منبع: الی گشت

به "تکنولوژی در سفر همراه با گجت های مسافرتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکنولوژی در سفر همراه با گجت های مسافرتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید