جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی بیانگر زیست فرهنگ و هنر کشور است

به گزارش وبلاگ خبری، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی بیانگر زیست فرهنگ و هنر کشور است.

جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی بیانگر زیست فرهنگ و هنر کشور است

علیرضا تابش، دبیر جشنواره ملی چند رسانه ای کشور در مراسم افتتاح دومین جشنواره ملی چند رسانه ای کشور که در دانشگاه بین المللی امام (ره) قزوین برگزار گردید، افزود: بیش از 2 هزار اثر در هشت رشته هنری و در بخش های مکتوب سینمایی، نمایشی، رایانه ای، رادیویی و تلویزونی به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال شده بود.

وی افزود: کوشش شد در این دوره تا از ظرفیت کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین برای نمایش آثار فرهنگی و هنری و بعلاوه انجام برنامه های جانبی آن استفاده گردد.

دبیر این جشنواره ضمن قرائت پیغام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابراز امیدواری کرد که این جشنواره نتایج موثر و مفیدی داشته باشد.

تابش از طراحی تندیس به وسیله هنرمند مطرح کشور، ابراهیم حقیقی و دعوت از داوران شایسته و برگزیده در هر شاخه این جشنواره به منظور بهبود کیفیت ارزیابی آثار ارسالی اطلاع داد و گفت: امیدواریم برگزاری این جشنواره گامی موثر برای مردمی سازی میراث فرهنگی باشد.

بعلاوه در این مراسم، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین اظهار کرد: حرکت پویای جشنواره دوم کاملا نمایان و هویداست و برگزاری پیش رویدادها، ظرفیتهای دولتی و مردمی همه باعث شد تا میزبانی شایسته برای تعالی هنر و ادب این مرز و بوم داشته باشیم.

علیرضا خزائلی توضیح داد: دورهمی امروز به خاطر ادب حضور در محضر بزرگان و پیشکسوتان عرصه هنر و فرهنگ در سپهر این مرز و بوم و خانواده شهداست.

وی اعلام نمود: هنر رویداد گسترده ای است که میتوان ضمن روایت منحصر بفرد آن، اندیشه متعالی را با آن نشان داد تا جایی که اگر استعدادهای این بخش نبودند، امروز در معرفی میراث گذشتگان خود ناتوان بودیم.

منبع: همگردی

به "جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی بیانگر زیست فرهنگ و هنر کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی بیانگر زیست فرهنگ و هنر کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید