حبیب صورتگر از شبکه دو پخش می گردد

به گزارش وبلاگ خبری ؛ مستند حبیب صورتگر به تهیه کنندگی و کارگردانی وحید کاظمی به عنوان تازه ترین محصول مرکز مستند سوره، امروز پنجشنبه 12 مرداد حوالی ساعت 17:15 از قاب شبکه دو سیما پخش می گردد.

حبیب صورتگر از شبکه دو پخش می گردد

این مستند بیوگرافی، که به نوعی آخرین گفتگوی تصویری حبیب الله صادقی پیش از فوت ایشان است، روایتگر نقاشی 100 متری این هنرمند فقید با موضوع درک و تجربه زیسته این هنرمند نسبت به نبرد ازلی و ابدی حق و باطل و تاریخ مقاومت بشریت است.

حبیب الله صادقی یکی از نقاشانی بود که با ثبت تاریخ مقاومت انسان در تابلویش کوشش کرد نقاشی را به مسیر روایت تاریخ بازگرداند. وی که از سن هشت سالگی کار نقاشی را شروع و در حوزه های کاریکاتور و گرافیک نیز فعال بود، پنجم مرداد 1401 به علت عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

تهیه کننده و کارگردان این مستند وحید کاظمی است، پژوهش آن را وحید شاهی انجام داده است. نویسنده علیرضا لبش و گوینده متن مهبد قناعت پیشه هستند. تصویربرداری کار به عهده مجید دهقان و صدابرداری به عهده میثم خانی بوده است. تدوین اثر را مهیار براتی انجام داده و تهیه شده در مرکز مستند سوره است.منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "حبیب صورتگر از شبکه دو پخش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیب صورتگر از شبکه دو پخش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید