درخواست 6 فصل قبل انصاری فرد از پرسپولیس: 5، 1 میلیارد

به گزارش وبلاگ خبری، کریم انصاری فرد 7 سال قبل هم برای پرسپولیس 31 بازی انجام داد که فقط 8 گل زد. همان زمان هم کریم به عنوان یکی از بازیکنان گرانقیمت به پرسپولیس آمد و بعد از حدود دو فصل چانه زنی با سایپا، پرسپولیس منتظر ماند تا قرارداد انصاری فرد با سایپا تمام گردد و این مهاجم اردبیلی سرخپوش گردد. همان زمان هم البته کریم انصاری فرد در تیم پرسپولیس و فصل دوازدهم که رویانیان ریخت و پاش زیادی کرد بازیکن میلیاردی بود. در واقع همان فصل بود که با پرداخت قراردادهای کلان به بازیکنانی مثل بنگر، سیدجلال، قاضی و انصاری فرد و دادن خودروهایی مثل بی ام و X6 به عنوان پیش پرداخت قرارداد، قراردادهای میلیاردی در لیگ برتر ایران باب شد. انصاری فرد هم با قراردادی 2، 1 میلیارد تومانی جزو گران ترین بازیکنان فوتبال ایران لقب گرفت. این اتفاق زمانی رخ داد که سازمان لیگ برای قراردادهای لیگ برتر سقف گذاشته بود و همین باعث شد قرارداد رسمی او با پرسپولیس 900 میلیون ثبت گردد. کریم برای فصل بعد از آن از پرسپولیس5، 1 میلیارد تومان طلب کرد اما سرخ ها این پول را به او ندادند و راهی تراکتورسازی شد.

درخواست 6 فصل قبل انصاری فرد از پرسپولیس: 5، 1 میلیارد

هر چند سایت ترانسفرمارکت ارقام مربوط به انتقال انصاری فرد را بسیار بالا اعلام نموده اما سایت های خودمان چیزهای دیگری نوشته اند. کریم در اوج جوانی قراردادی 220 میلیونی با سایپا داشت اما این باشگاه حاضر نشد با رقم 400 میلیون تومان او را به پرسپولیس بدهد. انتها کریم با رقمی میلیاردی به پرسپولیس آمد. گفته می گردد رقم قرارداد این مهاجم با تراکتورسازی که آخرین تیمش در لیگ برتر ایران بود 4، 1 میلیارد تومان بوده است. بعد از آن کریم با اوساسونا در لیگ دسته دوم اسپانیا قراردادی 200 هزار یورویی بست که آن موقع 850 میلیون تومان خودمان بود و از این حیث انصاری فرد حاضر شد با تقریباً نصف مبلغ آخرین قراردادش در ایران راهی اروپا گردد. همان قرارداد 200 هزار یورویی اما الان معادل بیش از 8، 2 میلیارد تومان است. طبق اعلام سایت های خبری رقم قرارداد کریم در المپیاکوس 500 هزار یورو و در تیم پانیونیوس یونان 200 هزار یورو بوده است. با این حال سال گذشته کریم با قراردادی 4 میلیون یورویی به ناتینگهام فارست رفت و سومین بازیکن گرانقیمت ایران لقب گرفت اما در این تیم فرجام خوبی نداشت و حالا با 800 هزار دلار برای السیلیه بازی می نماید.

حالا سؤال اینجاست که با در نظر دریافت ارقام قراردادهای چند فصل اخیر انصاری فرد و البته اینکه او 7 سال قبل جزو معدود بازیکنان میلیاردی پرسپولیس و فوتبال ایران بوده چگونه الان پرسپولیس می تواند کریم را با رقمی معقول که در حد توانش باشد دوباره به خدمت در بیاورد؟

منبع: ایران ورزشی

به "درخواست 6 فصل قبل انصاری فرد از پرسپولیس: 5، 1 میلیارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست 6 فصل قبل انصاری فرد از پرسپولیس: 5، 1 میلیارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید