دستیار ایرانی کی روش معین شد

به گزارش وبلاگ خبری، احسان اصولی در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر گفت: خوشحالیم به لطف خدا و درایت همکاران در فدراسیون، امورات مربوط به آماده سازی تیم ملی یکی پس از دیگری به برترین شکل ممکن محقق شد. در آستانه این رویداد مهم و بین المللی تیم ملی ایران ان شاءالله با قدرت و نشاط حضوری موفقیت آمیز خواهد داشت.

دستیار ایرانی کی روش معین شد

وی ادامه داد: امروز هم به هر حال رونمایی از پیراهن تیم ملی داریم. پیراهنی که با یک نشان تجاری ایرانی در یک رویداد مهم جهانی شرکت خواهد نمود. همه ما ایرانی ها در کنار اینکه به تیم ملی و بازیکنان افتخار خواهیم کرد؛ برای اولین بار یک نشان ایرانی هم در این رویداد خودنمایی خواهد نمود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط دستیار ایرانی کارلوس کی روش گفت: به هر حال دستیاران به وسیله سرمربی معرفی می شوند. او معرفی نموده و پیگیری ها در حال اجرا است و امیدوارم برای روز پنجشنبه این اتفاق بیفتد. پیشنهاد کی روش آقای مارکار آقاجانیان است.

اصولی در واکنش به این پرسش که امروز یک دستیار نو پرتغالی به کادرفنی اضافه شده و آیا این مربی تا جام جهانی در تیم ملی حضور خواهد داشت، بیان کرد: من هنوز در این مورد اطلاع دقیق ندارم؛ می پرسیم تا بدانیم داستان چیست.

وی درباره امکانات تیم ایران در قطر شرح داد: همه چیز ماه ها است هماهنگ شده است. محل اقامت تیم ملی براساس هتل هایی که فیفا اعلام نموده و استانداردهایی که دارد هماهنگی ها صورت گرفته است. همکاران ما هم بازدید کردند و رئیس فدراسیون روز پنجشنبه از کمپ بازدید خواهد نمود. همه چیز در شرایط مطلوب و خوبی است و نگرانی وجود ندارد. ان شاءالله تیم در بالاترین استانداردهای موجود در قطر امکانات و محل تمرین تهیه شده و ان شاءالله تیم ایران در فضای خوب و با نشاط جلو می رود.

آیا بازی با تونس قطعی است؟ سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش گفت: بله ولی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره روند تهیه پیراهن تیم ملی گفت: یک کمیته فنی شکل گرفت و در آن کمیته بنا شد بالاترین استانداردها رصد گردد و برند تجاری براساس آن عمل کند. طبق نمونه کارهایی که برای ما آوردند و برندهای بزرگ جهان بود، دقیقاً همان تکنولوژی استفاده شده است. در بحث طراحی هم کارگروه هایی شکل گرفته و طراحان نظرات شان را ارائه کردند و براساس آن نظرات یک پیراهن شکیل، مبتنی بر نشان های سرزمین مان ایران و نشان یوز ایرانی. البته شکل آن کمی تغییر نموده است که خواهیم دید. پرچم پُر افتخار کشورمان نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: کمیته ای که تشکیل شد، متشکل از دبیرکل، سرپرست تیم ملی و یک کارشناس پوشاک بود. این موضوع در زمان سرپرستی میرشاد ماجدی انجام شد. بعد از آن کی روش هم یک جلسه ای تشکیل داد و نمونه کار را با حضور تولیدکننده دیدند و ایشان هم تأیید کردند لباس استانداردهای لازم را از لحاظ جنس و دوخت داشتند و نظر مثبت کی روش هم اخذ شده است.

منبع: فرارو

به "دستیار ایرانی کی روش معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار ایرانی کی روش معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید