راه اندازی اتاق های مادر و کودک در فضاهای شهری ، بیهقی الگو شد

به گزارش وبلاگ خبری، اتاق مادر و کودک پایانه بیهقی تهران به عنوان الگوی ساخت و تجهیز این اتاق ها در فضاهای شهری و پایانه های کشور در نظر گرفته شد.

راه اندازی اتاق های مادر و کودک در فضاهای شهری ، بیهقی الگو شد

به گزارش وبلاگ خبری، اتاق مادر و کودک بیهقی در اسفند ماه 88 تاسیس شد و فضا و امکانات ضروری جهت رسیدگی مادر به نوزادان و بچه ها برای شیردهی و نظافت و ... مهیا نموده است.

در طراحی و تجهیز اتاق های مادر و کودک، ضمن رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، همه احتیاجهای مادران و بچه ها شان دیده شده و حتی لوازم بهداشتی مورد احتیاج بچه ها نیز به صورت رایگان در اختیار مادران قرار می گیرد تا خانواده ها با آرامش بتوانند با بچه ها شان به پایانه مراجعه و سفر نمایند.

فاطمه درویش نوری، دبیر کمیته نظارت و پیگیری مصوبه شهر دوستدار کودک در بازدید از اتاق مادر و کودک پایانه بیهقی، گفت: اتاق مادر و کودک پایانه بیهقی با فاصله یکی از بهترین ها در شهرداری تهران است.

وی اضافه کرد: ارائه بهترین خدمات و انجام فعالیت ها به بهینه ترین شکل ممکن، وجه تمایز توسعه یافتگی و ایجاد مزیت رقابتی است که در این راستا کوشش سازمان پایانه ها برای ارائه بهترین خدمات در اتاق های مادر و کودک مشهود است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، درویش نوری در جریان این بازدید به الگوبرداری از اتاق مادر و کودک پایانه بیهقی به عنوان نمونه برتر الگوی ساخت و تجهیز این اتاق ها در کشور تاکید نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "راه اندازی اتاق های مادر و کودک در فضاهای شهری ، بیهقی الگو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی اتاق های مادر و کودک در فضاهای شهری ، بیهقی الگو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید