شیائومی از هواوی جلو زد!

به گزارش وبلاگ خبری، این در حالی است که میزان فروش گوشی های هوشمند شیائومی در در این بازه زمانی تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا، تنها 30 درصد کاهش یافته و به شش میلیون دستگاه موبایل رسیده است.

شیائومی از هواوی جلو زد!

شیائومی برای نخستین بار از رقیب چینی خود، هواوی، جلو زد و صندلی سوم فهرست رده بندی بزرگترین تولیدکنندگان موبایل در دنیا را به خود اختصاص داد.

بر اساس گزارشی که در وبسایت gsmarena آمده است، شرکت چینی و نوظهور شیائومی که در سال های گذشته توانسته رشد قابل توجهی در بازار های بین المللی و همچنین وطن خود چین داشته باشد و نظر و رضایت کاربران گوشی های هوشمند را در بسیاری از کشور های دنیا علی الخصوص هند و چین به سمت و سوی خود جلب کند، حالا به موفقیت چشمگیر جدیدی دست یافته و آن نیز سبقت دریافت از رقیب دیرینه خود شرکت هواوی است.

شرکت هواوی که همیشه در سال های اخیر بعد از سامسونگ و اپل در صندلی سوم بزرگترین و پرفروش ترین تولیدکننده موبایل در دنیا قرار می گرفت، در فوریه 2020 میلادی صندلی خود را برای نخستین بار به رقیب هم وطن خود شیائومی داد و خود در رتبه چهارم نهاده شد.

در دومین ماه از امسال میلادی، فوریه 2020، فروش شرکت هواوی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 70 درصد کاهش یافته و به 5.5 میلیون دستگاه گوشی هوشمند رسیده است.

این در حالی است که میزان فروش گوشی های هوشمند شیائومی در در این بازه زمانی تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا، تنها 30 درصد کاهش یافته و به شش میلیون دستگاه موبایل رسیده است.

منبع: فرادید

به "شیائومی از هواوی جلو زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از هواوی جلو زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید