بازاریابی و فروش

ارزان ترین اکستندر وای فای تی پی لینک برای افزایش سرعت اینترنت

در حالی که شما می توانید یک تقویت کننده وای فای 5 میلیون تومانی برای بهبود شرایط سیگنال دهی خانه و افزایش سرعت اینترنت بخرید؛ تی پی لینک RE220 را باید ارزان ترین اکستندر وای فای ولی در عین حال بهترین و مالی ترین انتخاب دانست.

6 فروردین 1403

اقامت بچه ها 2 تا 12 سال نیم بهاست

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری در نامه ای به سایت ها و سامانه های رزرو مراکز اقامتی، جدیدترین دستورالعمل معاونت گردشگری در نوروز 1403 را ابلاغ کرد.

29 اسفند 1402

مشهورترین هنرمندانی که در طراحی کردن مهارت داشتند

ایسنا/ این خبر درباره مشهورترین هنرمندانی که در طراحی کردن مهارت داشتند، برای شما نوشته شده است.

23 اسفند 1402

سفر 20 اینفلوئنسر چینی به ایران

سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برگزاری چهار تور آشناسازی با عنوان پروژه سلام ایران و در پی آن، سفر 20 اینفلوئنسر جوان چینی به کشور خبر داد.

13 اسفند 1402

بهترین لوازم جانبی گلکسی A15 سامسونگ در خبرنگاران

سامسونگ در ادامه روند به روزرسانی گوشی های هوشمند سری A خود پس از گلکسی A05، به سراغ گلکسی A15 رفته و این گوشی هوشمند مالی را به عنوان جانشین گوشی پرفروش گلکسی A14 سال گذشته در اختیار کاربران قرار داده است. از لحاظ مشخصات فنی این گوشی نسبت به گوشی نسل قبلی خود...

10 بهمن 1402

تیگو 7 pro بخریم یا پژو 2008؟ ، قبل از خرید حتما بخوانید!

تیگو 7 pro بهتر است بخریم یا پژو 2008؟ هر دو خودرو در رنج قیمت دو میلیارد تومان قابل خرید هستند. اما کدام یک مناسب مصرف کننده است؟

6 بهمن 1402

جوابیه سایپا درباره عرضه محصولات با تایید سازمان استاندارد و محیط زیست

جوابیه سایپا درباره عرضه محصولات با تایید سازمان استاندارد و محیط زیست با رعایت استانداردهای 85 گانه و نصب تجهیزات ترمز ESC (کنترل پایداری خودرو)، TPMS (سیستم کنترل فشار باد تایر) را در ادامه بخوانید.

6 آبان 1402

رفع فضاهای بی دفاع شهری با مولدسازی ، لزوم بهسازی محیطی با ایجاد فضای سبز

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: شهرداری لازم است با اجرای پروژه های مولدسازی فروش و یا واگذاری فضاهای بی دفاع شهری، چالش های اجتماعی و فرهنگی محلات را از بین ببرد.

22 شهریور 1402

خاله فاطمه نیم قرن از عمر خود را به احیا و آموزش نمد مالی در روستای پادلدل پرداخته است

ایرنا/ براساس اخبار بدست آمده، خاله فاطمه نیم قرن از عمر خود را به احیا و آموزش نمد مالی در روستای پادلدل پرداخته است.

16 شهریور 1402

نوسانات قیمت ملک در سال 1402

تابستان سال 1402 هم به سرانجام رسید، و همچنان قیمت مسکن به آن ثباتی که وعده رسیدن آن را داده اند نرسیده، البته منظور ما از ثبات صرفا ثابت شدن قیمت خرید و فروش آپارتمان نیست، بلکه قیمت خانه و آپارتمان بسته به محله، سن بنا، متراژ، امکانات و حتی طبقات واحد...

5 شهریور 1402

آزمونی بزرگ پیش روی شهردار تهران: سودآوری فوری یا سرمایه گذاری روی دانش بنیان ها؟

کارخانه ای متروکه و مخروبه در حوالی میدان آزادی که تبدیل به جولانگاه حیوانات ولگرد شده بود، از حدود 5 سال پیش به همت معاونت علمی ریاست جمهوری و بخش خصوصی، با تزریق انرژی، روحیه، دانش و خلاقیت، به مرور زمان تبدیل به محل رشد و نمو بسیاری از استارت آپ های...

4 شهریور 1402

این وانت لندکروزر مدل 1965 به قیمت 3 میلیارد تومان به فروش می رسد!

وانت تویوتا لندکروزر در بازارهای دنیا جایگاه ویژه ای دارد و انواع آن را در نقاط مختلف خصوصا منطقه ها جنگی دیده اید.

21 مرداد 1402

کادیلاک با شاسی بلند اپتیک می آید ، یک مبارز کوچک تر و سرسخت تر

کادیلاک که متعلق به بخش خودروهای لوکس جنرال موتورز است، رسما رقابت خود را با خودروهای شاسی بلند برقی چینی شروع خواهد نمود.

24 تیر 1402

کیفیت رونیکس اتفاقی نیست!

کیفیت در رونیکس، اولین و مهم ترین اصلی است که از مدیرعامل به عنوان راس هرم سازمان آغاز شده و در تمام پایه های سازمان، نیروی انسانی، تمام محصولات، قطعات و خدمات پس از فروش جریان پیدا می نماید.

18 تیر 1402

طرح فروش اقساطی گوشی موبایل و مودم به اعتبار سیمکارت همراه اول

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در کنار نمایش سرویس ها و سکوهای دیجیتال خود، طرح فروش اقساطی گوشی تلفن همراه و مودم با ارزشگذاری سیمکارت دائمی را نیز به مخاطبان و متقاضیان حاضر در نمایشگاه الکامپ عرضه...

8 تیر 1402

کیلیان امباپه راهی لیورپول شد؟! ، پیشنهاد شوکه کننده قرمزها برای خرید فوق ستاره فرانسوی

لیورپول با ادعای پیشنهاد 258 میلیون پوندی (329 میلیون دلار) احتمالا مشتری نو برای جذب کیلیان امباپه بازیکن فعلی پاری سن ژرمن است.

7 تیر 1402

نیمه تاریک صنعت بازیسازی: بی ثباتی شغلی (دکمه ریست را فشار بده ، قسمت اول)

مقدمهموفقیت صنعت بازی در طی چند دهه گذشته با در نظر گرفتن هر معیاری نجومی بوده است. حتی به کار بردن واژه موفقیت حق مطلب را ادا نمی کند؛ مثل این می ماند که بگویید تابستان ها شهر نیویورک بوی بد می دهد یا زاییدن درد دارد. در دهه 1970، صنعت گیم به زحمت وجود داشت؛...

2 تیر 1402

تغییرات یک ماهه قیمت مرغ در میادین و بازار، مرغ کامل بسته بندی کیلویی چند؟

با وجود افزایش فراوری مرغ و پیش بینی کاهش قیمت این کالای اساسی تا خردادماه، همچنان خبری از کاهش قیمت در بازار نیست و هر کیلو مرغ تازه کامل حدود 20هزار تومان بالای نرخ مصوب به فروش می رسد.

29 خرداد 1402

5 راه آسان و مؤثر برای افزایش تعامل در اینستاگرام

بازاریابان و صاحبان مشاغل دائماً در پی راه هایی برای تعامل با مخاطبان خود هستند. اینستاگرام با بیش از 1.4 میلیون کاربر فعال ماهانه بستری عالی برای بازاریابی است. اما شما احتیاج به افزایش تعامل در اینستاگرام دارید. نظرات، اشتراک گذاری ها، لایک ها، ذخیره...

23 خرداد 1402

شروع طرح ثبت نام ایران خودرو برای مادران ، نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل

جدیدترین طرح ثبت نام ایران خودرو برای مادران با عرضه پژو 207 شروع شده است. موعد تحویل پژو 207 مدل TU3 نیز 90 روزه اعلام شده است.

22 خرداد 1402
تعداد: (120)