قیمت های عجیب سگ سرابی

به گزارش وبلاگ خبری، سگ های سرابی که از نژاد ماستیف هستند، معمولا برای نگهبانی از گله و خانه استفاده می شوند و بومی شمال غربی ایران به شمار می روند. سگ هایی که در چند سال اخیر قیمتی نداشتند و توله های آن ها معمولا به شکل رایگان میان همسایه ها در روستا ها رد و بدل می شد.

قیمت های عجیب سگ سرابی

به گزارش فرادید، اما اگر سری به پلتفرم های خرید و فروش آنلاین بزنید می بینید که قیمت های عجیب و گاه باورنکردنی برای فروش آن ها پیشنهاد شده است. فروشندگان اغلب می گویند که اصیل بودن سگ های سرابی مشخص نماینده قیمت آن ها است و باعث می گردد که قیمت شان به چند ده میلیون تومان برسد.

آنالیز آگهی ها در یک پلتفرم خرید وفروش آنلاین نشان می دهد که اغلب فروشندگان ساکن استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، زنجان و مرکزی هستند.

سگ سرابی چند؟

قیمت سگ های سرابی در میان آگهی ها فرق دارد و منطق مشخصی ندارد. اما به شکل معمول قیمت ها از یک میلیون تومان شروع می گردد و به 110 میلیون تومان هم می رسد. البته تعداد آگهی دهندگانی که برای فروش سگ های سرابی خود قیمت بالای 100 میلیون تومان طلب می نمایند چندان زیاد نیست.

یکی از این فروشندگان که ساکن یکی از استان های شمال غربی ایران است و برای سگ سرابی خود رقم 90 میلیون تومان را مشخص نموده است، تاکید دارد که سگ سرابی او نژاددار و اصیل است، برای همین قیمت پیشنهادی اش منطقی است.

از میثم می پرسیم که دلیل این تفاوت قیمت چیست و چرا بعضی ها رقم زیر 10 میلیون تومان طلب می نمایند و بعضی هم بالای صد میلیون تومان. او به سرعت پاسخ می دهد که دلیل مشخص است، آن هایی که مقرون به صرفه می فروشند سگ شان تنها یک رگ سرابی دارد و خالص نیستند. در واقع این سگ ها ارزش مادی زیادی ندارد. اما واقعا سگ سرابی اصیل، جنگنده و سر و پنجه بزرگ بی قیمت است.

بعد هم از اصالت سگ سرابی اش دفاع می نماید و می گوید که سگ من از پدری نوه گوی نادر از مادری نتیجه جو میانه است. آن هایی که سگ سرابی را می شناسند می دانند که چنین سگی کمیاب است و بیش از 100 میلیون می ارزد.

یک فروشنده دیگر که سگ سرابی اش را 40 میلیون تومان می فروشد و ساکن ارومیه است، از اصالت سگ اش تعریف نموده و گفته است که به خریدار واقعی تخفیف می دهد. او گفته که این سگ برای نگهبانی و شرایط سخت بسیار مناسب است و به راحتی می توان یک دامداری و گله را با خیال راحت به این سگ سپرد.

قیمت توله های سگ نژاد سرابی

توله های سگ نژاد سرابی قیمت شان نسبت به نمونه بالغ شان بسیار کمتر است و کمترین قیمت به 300 هزار تومان می رسد. این قیمت مربوط به یک فروشنده در اهر است.

او گفته که قیمت توله هایش بسیار بیشتر است، اما، چون جا برای نگهداری آن ها ندارد حاضر است با قیمت 300 هزار تومان هر کدام از آن ها را بفروشد.

بالاترین قیمت نیز مربوط به یک آگهی دهنده ساکن قزوین است. او برای توله سگ نژاد سرابی اصیل خود رقم 18 میلیون تومان را مشخص نموده است. او گفته که توله 9 ماه سن دارد و نر است و بسیار مناسب نگهبانی است.

منبع: فرارو

به "قیمت های عجیب سگ سرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت های عجیب سگ سرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید