کادیلاک با شاسی بلند اپتیک می آید ، یک مبارز کوچک تر و سرسخت تر

به گزارش وبلاگ خبری، کادیلاک که متعلق به بخش خودروهای لوکس جنرال موتورز است، رسما رقابت خود را با خودروهای شاسی بلند برقی چینی شروع خواهد نمود.

کادیلاک با شاسی بلند اپتیک می آید ، یک مبارز کوچک تر و سرسخت تر

به گزارش وبلاگ خبری و به نقل از آرنائو، به همین دلیل شرکت کادیلاک مدارک نظارتی را برای خودروی شاسی بلند تمام برقی نو خود، اپتیک ثبت نموده و وعده داده که یک مبارز کوچک تر و سرسخت تر آماده رویارویی در رقابتی سنگین با چین باشد.

طبق آخرین کاتالوگ وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT)، اوپتیک آماده ورود بزرگ خود به بازار به این کشور است. این کاتالوگ دروازه ای برای مدل های خودرو است تا مجوزهای خود را برای فروش در چین با پیروی از رویه های نظارتی سختگیرانه این کشور تضمین نمایند.

حالا بیایید با اعداد صحبت کنیم زیرا باید در نهایت با آن روبرو شویم، مقدار مهم است، به ویژه زمانی که صحبت از خودروهای شاسی بلند می شوند. اپتیک یک پروفایل نسبتا جمع و جور با طول 4822 میلی متر، عرض 1912 میلی متر و ارتفاع 1642 میلی متر یا 1644 میلی متر بسته به نوع آن ارائه می نماید. فاصله بین دو محور آن 2954 میلی متر است. در مقابل،نیو ای اس 6 (Nio ES6)، یکی از شاسی بلندهای مطرح چینی، کمی بلندتر و بلندتر با طول 4854 میلی متر، 1995 میلی متر عرض، 1703 میلی متر ارتفاع و فاصله بین دو محور 2915 میلی متر است.

اما نکته مهم اینجاست: اپتیک در دو نوع با قدرت بیشتر و کمتر موتور عرضه می گردد، اپتیک کوچک تر، قدرت کمتری دارد. دو نوع موجود دارای موتورهایی هستند که به ترتیب قادر به فراوری 150 کیلووات در رنوع ضعیف تر و 180 کیلووات در نوع قوی تر هستند. این به هیچ وجه به موتورهای دارای قدرت 400 کیلووات Nio ES6 نزدیک نیست. برای پشتیبانی از باتری، کادیلاک در سرمایه گذاری مشترک بین SAIC و CATL شریک است، اما هنوز اطلاعاتی در خصوص ظرفیت وجود ندارد.

اپتیکدر قلب چین، در مرکز فراوری SAIC در ووهان واقع در استان هوبی مونتاژ خواهد شد. این دومین مدل تمام برقی کادیلاک پس از لیریک (Lyriq) است. لیریک با طول 5003 میلی متر، 1978 میلی متر عرض و 1635 میلی متر ارتفاع و فاصله بین دو محور 3.094 میلی متر، خودرویی بسیار بزرگ تر است.

کادیلاک اخیرا در خصوص لیریک اعلام نمود که بسته حقوقی گنجانده شده در قیمت های لیریک اکنون یک افزونه اختیاری است و قیمت اولیه در چین را 7800 یورو کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید:

  • سرمایه گذاری کلان جنرال موتورز برای تحولی بزرگ | بنزینی ها بر برقی ها اولویت دارند؟

انتظار می رود اپتیک با قیمت رقابتی تری آغاز به کار کند. به نظر می رسد کادیلاک آماده سوار شدن بر موج خودروهای برقی در سراسر چین است. واضح است: کادیلاک فقط آرام در کنار زمین قرار نگرفته، آن ها در زمین، آماده و آماده بازی هستند. حالا بیایید ببینیم بازی چگونه پیش می رود.

منبع: همشهری آنلاین

به "کادیلاک با شاسی بلند اپتیک می آید ، یک مبارز کوچک تر و سرسخت تر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادیلاک با شاسی بلند اپتیک می آید ، یک مبارز کوچک تر و سرسخت تر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید