گلکسی زد فولد های آینده مجهز به جایگاه قلم S، Pen خواهند بود

به گزارش وبلاگ خبری، سامسونگ بدون شک پادشاه بلامنازع گوشی های هوشمند تاشو است. سری گوشی های هوشمند گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد این شرکت، پیروز ترین و محبوب ترین گوشی های تاشو در سراسر دنیا به شمار می روند. مسئولان بخش تجارت موبایل سامسونگ انتظار دارند که تا سال 2025 بازار گوشی های هوشمند تاشو با رشد 80 درصدی روبرو گردد.

گلکسی زد فولد های آینده مجهز به جایگاه قلم S، Pen خواهند بود

به گزارش نشریه کره ای TheElec، طی جلسه ای که به وسیله Samsung MX در هفته سوم اکتبر 2022 برگزار گردید، به تأمین نمایندگان قطعات این شرکت اعلام شد که بازار گوشی های هوشمند تاشو تا سال 2025 نرخ رشد سالانه تا 80 درصد را خواهد داشت. علاوه بر این، بخش تجارت موبایل این شرکت انتظار دارد که غول فناوری آمریکایی یعنی اپل در سال 2024 به بازار محصولات تاشو بپیوندد.

البته گفته می گردد اپل در ابتدا این راه، کار خود را با عرضه نوت بوک ها و تبلت های تاشو شروع خواهد نمود و در همان ابتدا به سراغ گوشی های هوشمند تاشو نخواهد رفت. تحلیلگران بر این باورند که ورود محصولات با فناوری های تازه مانند نمایشگرهای تاشو، در ابتدای کار می تواند با مسائل سخت افزاری بسیار زیادی همراه باشد و این امری کاملاً طبیعی است. اما اگر این موضوع در خصوص آیفون های تاشو باشد، ممکن است به معروفیت اپل لطمه بسیار زیاد و جبران نا پذیری وارد کند.

سامسونگ در خصوص بازار کره جنوبی شرح داد که جوانان 20 تا 30 ساله در حال تغییر گوشی های هوشمند آیفون خود به گوشی های تاشو سامسونگ هستند و این آمار و ارقام نسبت به سال های گذشته حدود سه تا چهار برابر افزایش داشته است. این شرکت کره ای بعلاوه بر این باور است که حدود 90 درصد از کاربران گوشی های هوشمند تاشو از مدل های تازه گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 استفاده می نمایند و برای گوشی هوشمند بعدی خود، گوشی های تاشوی این شرکت را مد نظر قرار داده اند.

به طور کلی، این شرکت در هفته اول عرضه به بازار گوشی های تاشوی خود در بازار کره جنوبی، روزانه 138 هزار پیش فروش گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 را به ثبت رسانده است. این در حالی است که گوشی های تاشوی سال 2021 سامسونگ به طور میانه، حدود 131 هزار پیش فروش روزانه را داشتند.

منابع صنعتی نشان می دهند که بازار گوشی های هوشمند تاشو تنها 1 درصد از کل بازار گوشی های هوشمند را تشکیل داده است. با این حال، کاربران رضایت بسیار زیادی از گوشی های هوشمند تاشو نشان می دهند و انتظار می رود که این بازار به میزان قابل توجهی در آینده رشد کند. سامسونگ بعلاوه به بعضی نکات اشاره نموده که باید برای محبوبیت بیشتر گوشی های تاشوی خود آن ها را مد نظر قرار دهد.

این شرکت اول از همه به میزان و وزن گوشی های تاشوی خود واکنش نشان داده که در مدل های آینده باید کمتر گردد تا کاربران راحت تر بتوانند از آن ها استفاده نمایند. برای یادآوری باید بگوییم که گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 حدود 188 گرم وزن دارند. سامسونگ بعلاوه روی افزایش دوام و کاهش چین و چروک نمایشگر این گوشی ها نیز تأکید داشته و میخواهد نمایشگرهای این گوشی ها در آینده بدون چین و چروک باشند.

غول کره ای فناوری ظاهراً میخواهد تا در آینده جایگاه قلم S-Pen را نیز درون گوشی های تاشوی خود تعبیه کند و این قابلیتی است که بیشتر کاربران از آن استقبال خواهند کرد. این شرکت بعلاوه می خواهد دوربین های بهبود یافته تری را به گوشی های تاشوی آینده خود اضافه کند. آن طور که گفته می گردد سامسونگ تصمیم داشت که دوربین گوشی های پرچم دار خود را درون گلکسی زد فولد 4 تعبیه کند، اما به علت وزن زیاد این گوشی این کار را انجام نداد. شرکت کره ای بعلاوه بر توسعه نرم افزاری که متناسب با صفحه نمایش با نسبت 4:3 در سری گوشی های تاشو باشد، تاکید بسیار زیادی نموده است.

منبع: Sammobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی زد فولد های آینده مجهز به جایگاه قلم S، Pen خواهند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فولد های آینده مجهز به جایگاه قلم S، Pen خواهند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید