دوربین مداربسته هایک ویژن پرفروش ترین دوربین حفاظتی

به گزارش وبلاگ خبری، شرکت هایک ویژن در سال 2001در چین تأسیس و با سرعت به یکی از پیشتازان صنعت نظارت تصویری دنیا تبدیل شد.به دلیل خلاقیت و قیمت مناسب، هایک ویژن توانست محصولات خود را دربیش از 100 کشور از جملهایران ،آمریکا، هلند، ایتالیا، روسیه،هنگ کنگ، دبی و… به فروش برساند. محصولات این شرکت شامل طیف کاملو وسیعی از انواعدوربین مداربسته Turbo HDودوربین مداربسته IP، دستگاه های DVR،دستگاه ضبط NVRو… می باشد.

دوربین مداربسته هایک ویژن پرفروش ترین دوربین حفاظتی

انواع دوربین های هایک ویژن

به صورت کلی دوربین مدار بسته هایک ویژن از نظر تکنولوژی به دو گروه دوربین های توربو اچ دی و دوربین های تحت شبکهتقسیم می شوند.

دوربینهای آنالوگ HD یاتوربو HD هایکویژن:

شرکتهایـک ویـژن با یاری تکنـولوژی HDTVI، دوربین هایی به نام Turbo HD روانه بازار کرد.ایـن فناوری امـکان ارسال تصـاویر با کیفیت FULL HD از طـریق کابلکـواکسیال را فراهم می نماید. دوربین های توربو اچ دی برای کاربرانی که مایلبه هزینه کمتر و استفاده از یک سیستم آنالوگ با کیفیت هستند، طراحی شده است.

ازویژگی دوربین های آنالوگ اچ دی: ارسال تصاویر FULL HDبا کابل کواکسیال تا 500 متر، تنظیم هوشمند دید در شب، توانایی کارکرد در نور کم، کاهشنویز تصویر، تعدیل نور پس زمینه (BLC) و... ازمزایای دوربین های توربو اچ دی است.

سیستم مداربسته توبور HDهایکویژنشامل:

·دوربینمداربسته: اصلی ترین جز در سیستم های توربو است. دوربین ها تصاویر را برای دستگاهثبت مینمایند.

·دستگاه دیوی آر: دی وی آر نقش اصلی را در پردازش و ذخیره تصاویر بر عهده دارد.

·کابلترکیبی:کابل ترکیبی با استفاده از کابلتصویر خود تصاویر را از دوربین های مداربسته به دستگاه انتقال می دهند . کابل برقنیز برق را از پاور به دوربین های مداربسته منتقل مینمایند.

·هارد:هارد محلی است برای ضبط تصاویر پردازش شده دستگاه دی وی آر.

·پاور:پاور وظیفه تامین برق را برای دوربین های مداربسته بر عهده دارد.

·فیش BNC:فیش بی ان سی برایاتصال کابل دوربین به دستگاه و دوربین مداربسته به کار می رود.

·آداپتور:فیش آداپتور برای اتصال کابل برق به دوربین هاست.

دوربینهای تحت شبکه یا IP هایک ویژن:

در دوربین آی پی هایک ویژن بر عکس دوربینآنالوگ ، ارسال و دریافت تصاویر از بستر شبکه انجام می گردد.هر دوربین در اینسیستم دارای یک سیستم عامل کوچک است که به آن امکان ورود مستقل به محیط شبکه را میدهد. تجهیزات ضبط نیز می توانند به صورت مستقل در سیستم، تصاویر را دریافت و ضبطنمایند. این موضوع انعطاف پذیری بسیار بالایی به سیستم هایدوربین مداربستهتحت شبکه داده است.

کابلکشی و نصب دوربین تحت شبکه ی IP بسیار آسان تر می باشد. همچنین عیبیابی، نگهداری و پشتیبانی این نوع دوربین ها در مقایسه با دوربین های آنالوگ بسیارراحت تر است. دوربین های تحت شبکه قابلیت این را دارند که جریانهای تصویر را با رزولوشن کمتر به اینترنت ارسال نمایند و یک پروفایل ویدئویی باکیفیت را نیز ضبط و ذخیره نمایند.

هوشمصنوعی یکی از مهم ترین ویژگی های دوربین تحت شبکه است. این ویژگی در بعضی از موارد بهکاربریاری می نماید تا بعضی از فرایند های شناسایی از جمله تشخیص چهره، شمارش افراد و.. را به یاری سیستم های هوشمند به انجام رساند.

سیستم های تحت شبکه علاوه بر دوربین، دستگاه و هارد شامل سوییچ شبکه و کابل شبکه نیز می باشد. سوئیچ شبکه برایپیاده سازی شبکه ای از دوربین های مداربسته که دست کم 2 دوربین یا بیشتر راشامل می گردد، الزامی می باشد.

مالی ترین و ارزان تریندوربین های برند هایک ویژن کدام اند؟

در این قسمت با دو مدل از دوربین های توربو HD وتحت شبکه که از نظر قیمت و کیفیت کاملا مقرون به صرفه می باشند آشنا خواهید شد:

- سیستم توربو HD : دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-ITPF

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-ITPF از پرفروش ترین محصولات سری توربواچ دی کمپانی هایک ویژن می باشد. این مدل از دوربین هایک ویژن دارای کیفیت و قیمت مناسبیاست.نحوهاتصال دوربین به دستگاه DVR به وسیله کابل کواکسیال یاترکیبیبه متراژ حداکثر 300 متر و به وسیله فیشBNC میباشد.

دوربینمدار بستههایک ویژنمدل DS-2CE16D0T-ITPF مجهز به قابلیت BLCبهمنظور یکسانکردن تضاد نوری در محیط های روشن و تاریک است. همچنین دارای قابلیت WDRجهتجمعکردن نور زیاد و جلوگیری از سیاه شدن تصویر اشیا می باشد. قابلیت DAY/NIGHT دوربین نیزبه منظور تنظیم نور در شب و روز بسیار مفید می باشد.

فاصله کانونی لنز دوربین مدل (2.8) میلیمتر می باشد که زاویهدید برابر با 106 درجه را تشکیل می دهد. نقطه کور تصویر را به مقدار شدیدی کاهش دادهو در تعداد دوربین مصرفی نیز به صرفه می باشد. تعداد LED های دوربین 24عدد است و برد دید در شبی آن تا 25 متر را پوشش می دهد. این مدل همچنیناز قابلیت کاهش نویز در شب DNR نیز پشتیبانی میکند.بدنه دوربین DS-2CE16D0T-ITPF از پلاستیکتشکیل شده است. این دوربین در برابر بارندگی و گرد و خاک مقاومندو دارای (IP67) هستند. از این جهت برای نصب در محیط هایبیرونی نیز مناسب می باشند.

-سیستم تحتشبکه:دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0-I

دوربینای پی هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0-I یکیاز مدل های پرفروش و مالی این برند است. فاصله کانونی لنز دوربین مدل2.8 میلیمتر میباشد که زاویه دیدبرابر با 106 درجه را تشکیل میدهد. نحوه اتصال دوربینبه دستگاهNVR ازطریق کابل شبکه یا CAT6 به متراژ حداکثر 200 متر و ازطریق سوکت شبکه RG 45 می باشد.

ایندوربین جهت بهبود کیفیت تصاویر دارای قابلیت WDR، BLC و DAY/NIGHT می باشد. دوربین هوشمند DS-2CD1023G0-I قابلیت تشخیص چهره، تشخیص نفوذو تشخیص عبور از خط را دارد. بدنه این دوربین از جنس فلز است و دارای مقاومت IP67 می باشد.

ویژگی های دوربین های هایک ویژن

·اکثرا دوربین هایک ویژن قادرند تصاویر HD و با کیفیت بیش از 1080 پیکسل راضبط نمایند.

·استفاده و نصب دوربین هایک ویژن بسیار آسان و ساده است.

·بعضی از مدل های هایک ویژن توانایی عکس برداری در شب رانیز دارا می باشند.

·تمام دوربین های مدار بسته هایک ویژن دارایاستانداردهای IP 67 و IP 66 میباشند.

·در صورتی که حتی مانیتور نداشته باشید. به راحتی میتوانید تصاویر ضبط شده را در موبایل خود ببینید.

·در هر مکانی که باشید می توانید به وسیله انتقال تصاویر،فیلم های ضبط شده دوربین هایک ویژن را مشاهده کنید.

·قیمت دوربین های هایک ویژن نسبت به سایر رقبا به لحاظکیفیت به صرفه تر است.

·شرکت هایک ویژن دوربین مداربسته بی سیم را نیز بهمحصولات خود اضافه نموده است.

منبع: آی تابناک

به "دوربین مداربسته هایک ویژن پرفروش ترین دوربین حفاظتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین مداربسته هایک ویژن پرفروش ترین دوربین حفاظتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید