طرز تهیه کیک بستنی بیسکویت ؛ دسری خوشمزه و محبوب بچه ها

به گزارش وبلاگ خبری، کیک بستنی بیسکویت یک انتخاب مناسب برای عصرانه تابستانی است تا با خوردن آن گرما و خستگی این روزهای سال را فراموش کنید. برای تهیه این دسر فقط کافی است بستنی با طعم مورد علاقه تان را بخرید و آغاز به انجام دادن مراحل ساده و آسان آن کنید. برای تهیه کیک بستی بیسکوییت همانطور که از نامش پیداست علاوه بر بستنی از بیسکوییت و انواع میوه های نوبرانه بهاری و تابستانه استفاده شده است که آن را دوستداشتنی تر خواهد نمود و در نتیجه چه بچه ها و چه بزرگسالان را برای امتحان کردن یک برش از آن وسوسه می نماید.

طرز تهیه کیک بستنی بیسکویت ؛ دسری خوشمزه و محبوب بچه ها

در دستور زیر ما از میوه هایی مثل توت فرنگی، شاه توت و بلوبری استفاده نموده ایم ولی شما می توانید با توجه به سلیقه و ذائقه تان میوه های دیگری را جایگزین آن ها کنید. به عنوان مثال موز، انبه و انواع دیگر میوه های استوایی می توانند مزه و جلوه متفاوتی به این دسر بدهند. با ما همراه باشید و از تهیه این کیک بستنی بیسکویت لذت ببرید.

مواد لازم برای تهیه کیک بستنی بیسکوییتی ؛ دسری خوشمزه و محبوب برای بچه ها

  • بستنی وانیلی کاله دو لیتر
  • توت فرنگی 100 گرم
  • شاه توت 100 گرم
  • بلوبری 100 گرم
  • گیلاس 100 گرم
  • سفیده تخم مرغ چهار عدد
  • بیسکوییت 200 گرم
  • کره دویچه مارکن کاله خرید آنلاین 90 گرم
  • پودر قند دو فنجان

طرز تهیه کیک بستنی بیسکویت ؛ دسری خوشمزه و محبوب برای بچه ها

مرحله اول

کیک بستنی با کوکی شکلاتی یا بیسکویت معمولی یکی از آن دسرهای مجذوب کننده و خوشمزه ای است که در روزهای گرم تابستانی می توانید اعضای خانواده تان را با تهیه آن غافلگیر کنید. برای آغاز تهیه این دسر هیجان انگیز ابتدا یک قالب مستطیلی شکل را بردارید و کف و کناره های آن را با کاغذ روغنی مخصوص پخت کیک و شیرینی بپوشانید و کنار بگذارید. بستنی یک لیتری وانیلی یا هر طعم دیگری که دوست داشتید را از فریزر بیرون بیاورید و کنار بگذارید تا کمی نرم گردد. لازم نیست که بستنی کاملا آب گردد.

مرحله دوم

200 گرم بیسکوییت را داخل یک کیسه زیپ دار بریزید و زیپ آن را ببندید. سپس با ضربه گوشتکوب یا مشت بیسکوییت ها را خرد کنید. بیسکوییت های خرد شده را داخل یک کاسه بزرگ بریزید. 90 گرم کره پاستوریزه را داخل یک پیاله بریزید. پیاله را برای 30 ثانیه داخل مایکروویو قرار دهید تا ذوب گردد. کره ذوب شده را به بیسکوییت های خرد شده اضافه کنید و خوب هم بزنید.

مرحله سوم

مخلوط بیسکوییت و کره را داخل قالبی که از پیش آماده نموده اید بریزید و آن را به خوبی در کف قالب پخش کنید. با یک عدد گوشت کوب روی مخلوط بیسکوییت و کره را فشار دهید تا سطح آن صاف گردد. سپس بستنی وانیلی نرم شده را داخل یک کاسه بریزید. نصف توت فرنگی، شاه توت و بلوبری را اضافه کنید. مخلوط را با هم زن برقی هم بزنید تا یکدست گردد. مخلوط بستنی و میوه ها را با یک عدد قاشق روی لایه بیسکوییتی بریزید. سپس آن را با یک عدد لیسک کاملا پخش کنید و سطح آن را صاف کنید. روی این لایه را با کاغذ مخصوص پخت بپوشانید. قالب را به مدت یک شب تا صبح در فریزر قرار دهید.

مرحله چهارم

برای تزئین کیک، دو فنجان پودر قند را داخل یک کاسه بریزید. چهار عدد تخم مرغ را بشکنید و زرده و سفیده آن را جدا کنید. سفیده ها را به پودر قند اضافه کنید و با هم زن با دور تند هم بزنید. مخلوط را آنقدر هم بزنید تا پف کند. با استفاده از یک براش مقداری از مخلوط سفیده را روی میوه های به جامانده بمالید تا کاملا آغشته به سفیده شوند. سپس روی آن ها مقداری پودر قند الک کنید. میوه ها را روی یک سینی قرار دهید و صبر کنید تا خشک شوند. این کار کم تر از یک ساعت زمان می برد.

مرحله پنجم

کیک بستنی بیسکوییتی را از فریزر خارج کنید. کاغذ را از روی آن بردارید و روی آن را با میو ه ها تزئین کنید. کیک بستنی بیسکویت شما آماده است؛ می توانید آن را در کار یک لیوان میلک شیک شکلاتی خوشمزه سرو و در کنار خانواده نوش جان کنید.

منبع: کتاب کاله

به "طرز تهیه کیک بستنی بیسکویت ؛ دسری خوشمزه و محبوب بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه کیک بستنی بیسکویت ؛ دسری خوشمزه و محبوب بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید