فیلم ، حرف های مرضیه برومند درباره کودکی گم شده بچه ها در روزهای کرونایی

به گزارش وبلاگ خبری، کارگردان سینمای کودک و نوجوان با والدینی که روزگاری مخاطبان برنامه هایش بودند و امروز با بچه هایشان در خانه مانده اند صحبت کرد.

فیلم ، حرف های مرضیه برومند درباره کودکی گم شده بچه ها در روزهای کرونایی

به گزارش وبلاگ خبری در روزهایی که بیشتر خانواده ها به خاطر کرونا در کنار هم در خانه ماندند، رسانه های تصویری بیشترین نقش را ایفا می کند. از همین رو کارگردانان و بازیگران مطرح سینما و تلویزیون حرف های مهم و امیدآفرینی را برای مردم بیان می کنند. مرضیه برومند کارگردان سریال خونه مادربزرگه و شهر موش ها نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود مطالبی را بیان نمود. وی در این ویدئو می گوید که با پدران و مادرانی حرف می زنم که روزگاری مخاطبان برنامه های خودم بودند. این روزها اخبار ناراحت کننده کرونا کوچه و خیابان را پر کرده است و بچه ها امکان دارد که با شنیدن این اخبار آرامش روحی و روانی خود را از دست بدهند.

دهه شصتی ها در مواجهه شان با من از فضای پر از وحشت موشک باران دهه 1360 می گویند و اینکه چگونه در آن ایام به برنامه های تلویزیونی پناه برده اند. ابراز آرامش بچه ها دهه 1360 از تماشای آن برنامه ها حکایت از آن دارد در این روزهای کرونایی هم می توان با تولید برنامه های مناسب از خشونت فضا کم کنیم.

مرضیه برومند افزود: درست است که باید به بچه ها مان درباره کرونا اطلاعات دهیم اما باید در خانه فضایی را برای بچه ها فراهم کنیم که از خانه ماندن خسته نشوند یعنی به غیر از تماشای برنامه های کودک، والدین باید با بچه ها بازی کنند، مسابقه بدهند و کاردستی درست کنند تا کودکی بچه ها گم نشود.

این نویسنده و کارگردان تأکید کرد: حالا که ترس از کرونا اپیدمیک شده است مشخص می شود قرار دادن گربه های وحشتناک در شهر موش ها 1 و 2 چقدر برای آشنا کردن بچه ها با مقوله ترس و حس مراقبت از خود لازم و ضروری بوده است. ای کاش می توانستم در این روزهای کرونایی هم برای بچه ها، برنامه تلویزیونی بسازم.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید:

منبع: همشهری آنلاین

به "فیلم ، حرف های مرضیه برومند درباره کودکی گم شده بچه ها در روزهای کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، حرف های مرضیه برومند درباره کودکی گم شده بچه ها در روزهای کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید