متقاضیان نهضت ملی مسکن بخوانند ، رد صلاحیت شدگان به این شرط دوباره ثبت نام نمایند

به گزارش وبلاگ خبری، مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: در حال پیگیری برای ثبت نام مجدد نهضت ملی مسکن هستیم که متقاضیان می توانند ویرایش شهر و ثبت نام داشته باشند.

متقاضیان نهضت ملی مسکن بخوانند ، رد صلاحیت شدگان به این شرط دوباره ثبت نام نمایند

به گزارش وبلاگ خبری، خلیل محبت خواه اضافه نمود: در استان تهران تا به امروز 980 هزار نفر ثبت نام کردند و از این تعداد 450 هزار نفر بدون شرط سکونت تایید شده اند. اما با ورود شرط سکونت در این طرح ها تعداد متقاضیان واجد شرایط به 102 هزار نفر رسید بنابراین مابقی ثبت نام نمایندگان رد صلاحیت شدند.

به گفته مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران در حال رایزنی هستیم که مجدد سایت ثبت نام نهضت ملی مسکن باز گردد. در صورت باز شدن متقاضیان رد صلاحیت شده تنها در شهرهایی که اعلام شده امکان ثبت نام و یا ویرایش شهر مورد نظر خود را دارند.

وی اضافه نمود: تا به امروز چند بار اعلام شده که متقاضیانی که تهران سکونت دارند می توانند در پرند، هشتگرد، رباط کریم، ایوانکی و پاکدشت ثبت نام نموده و یا اطلاعات خود را در این شهرها ویرایش نمایند.

محبت خواه گفت: تا به امروز چندین بار برای باز شدن مجدد ثبت نام سایت نهضت ملی مسکن پیگیری نموده ایم و احتمالا سایت به زودی باز می گردد بنابراین به متقاضیان توصیه می گردد تنها در 5 شهری که اعلام شده اقدام به ثبت نام نمایند در غیر این صورت مجدد دوباره حذف می شوند.

  • خرید و فروش واحدهای نهضت ملی مسکن قانونی است؟
  • خبر مهم برای معترضان به پیامک خانه خالی | آخرین شرایط پیشرفت واحدهای نهضت ملی مسکن
منبع: همشهری آنلاین

به "متقاضیان نهضت ملی مسکن بخوانند ، رد صلاحیت شدگان به این شرط دوباره ثبت نام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیان نهضت ملی مسکن بخوانند ، رد صلاحیت شدگان به این شرط دوباره ثبت نام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید