هوش مصنوعی این خودروها را به سبک معماران معروف ساخته است!، عکس

به گزارش وبلاگ خبری، هوش مصنوعی مد کنونی است که تقریباً همه ابعاد زندگی را تحت تأثیر قرار می دهد و اینکه چگونه می توان از آن برای انجام هوشمندانه کارها استفاده کرد، معین کننده مقدار بهره وری فرد است.

هوش مصنوعی این خودروها را به سبک معماران معروف ساخته است!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خبری، Moss و Fog با استفاده از ابزار مولد هوش مصنوعی Midjourney کاری در این راستا انجام داده اند تا دو صنعت بسیار متضاد را گرد هم آورند. آنها پیروز به فراوری خودروهایی به سبک طراحان معروف معماری قرن بیستم شده اند که هرگز دیده نشده اند.

بیشتر بخوانید:

عکس | برترین بازی های اکشن 2023 معرفی شدند

مسئولان تیک تاک فردا به ایران می آیند!

آنها از مولد تصویر هوش مصنوعی استفاده نموده اند تا دوباره تصور نمایند که چگونه مجموعه ای از چهار چرخ ماهیت هر یک از شگفتی های معماری معروف این طراحان را دارد. کنجکاوی اولیه استودیو طراحی این بود که بفهمد اگر مشهورترین معماران اتومبیل طراحی می کردند چه می شد؟ آیا ساخته های آن ها به میزان ساختمان های آن ها قابل ستایش خواهند بود؟

برای کسانی که نمی دانند، Midjourney می تواند هنر دیجیتال را از هر پیغام متنی، صوتی یا ویدیویی ایجاد کند.

فرانک لیود که به وسیله موسسه معماران آمریکا به عنوان بزرگترین معمار آمریکایی در تمام دوران تحسین شده است، نحوه درک ما از ساختارهای مدرن را تغییر داده است. فرانک با بیش از 1114 شگفتی معماری تحت نام خود نام و رسمی را در دنیای معماری بر هم زد. این طراحی بی نظیر خودروهای کلاسیک به وسیله پلتفرم هوش مصنوعی ایجاد شده است.

این خودروی آینده نگر از اشکال زبان طراحی امضای زاها حدید استفاده می نماید. مجموعه ای از پانل های فولادی مدولار که در لایه های انتزاعی دوباره تصور می شوند، چیزی است که الگوریتم هوش مصنوعی به طور بسیار بی نظیری در رندر گنجانده است.

فرانک اوون گری، طراح آمریکایی متولد کانادا، به خاطر بعضی از معروف ترین جاذبه های دنیا معروفیت دارد. دنیای معماری به دیدگاه معاصر او نسبت به طراحی ها سوگند یاد می نماید و در سال 2010 او به شایستگی عنوان تحسین شده مهم ترین معمار عصر ما را از پیشرو Vanity Fair دریافت کرد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در وبلاگ خبری مراجعه کنید.

منبع: YANKODESIGN

227227

منبع: خبرآنلاین

به "هوش مصنوعی این خودروها را به سبک معماران معروف ساخته است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی این خودروها را به سبک معماران معروف ساخته است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید