واکنش فوری پرسپولیس به خرید آل کثیر به وسیله سپاهان ، منتظر یک اتفاق عجیب باشید!

به گزارش وبلاگ خبری، باشگاه پرسپولیس باز هم پیگیر جذب مهاجم تیم فوتبال سپاهان شد تا به خرید آل کثیر به وسیله این تیم واکنش نشان دهد.

واکنش فوری پرسپولیس به خرید آل کثیر به وسیله سپاهان ، منتظر یک اتفاق عجیب باشید!

به گزارش وبلاگ خبری، شهریار مغانلو سال جاری با وجود اینکه یک سال از قراردادش با سپاهان به جای مانده، اما مورد توجه چندین باشگاه ایرانی و خارج از ایران نهاده شد اما سپاهان راضی به از دست دادن ستاره خود نشد.

آقای گل فصل قبل رقابت های لیگ برتر فوتبال در شرایطی با سپاهان به اردوی ترکیه رفت که هنوز ادامه همکاری او با این تیم با ابهاماتی روبرو بود.

حالا که سپاهان توانست عیسی آل کثیر، رضا اسدی و کاوه رضایی را جذب کند، راه برای جدایی این بازیکن ظاهرا باز شد و تیم های خواستار مغانلو شرایط را برای خرید او مهیا دیدند.

به همین دلیل شنیده می گردد پرسپولیس در پاسخ به جذب مهاجمش به وسیله سپاهان، مذاکرات مجدد را با مغانلو شروع نموده و او احتمالا پرسپولیسی خواهد شد.

مغانلو پیش از این در لیگ بیستم زمانی که از فوتبال پرتغال به فوتبال ایران بازگشت، به مدت یک نیم فصل در پرسپولیس بازی کرد اما او در این مدت کوتاه عملکرد خوبی برای تیم گل محمدی داشت و هشت گل (چهار گل آسیایی و چهار گل در لیگ) برای سرخپوشان به ثمر رساند.

در شرایطی که پریرا و شیخ دیاباته از پرسپولیس رفتند، حالا جذب مغانلو به یکی از اولویت های اصلی سرخپوشان تبدیل شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش فوری پرسپولیس به خرید آل کثیر به وسیله سپاهان ، منتظر یک اتفاق عجیب باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فوری پرسپولیس به خرید آل کثیر به وسیله سپاهان ، منتظر یک اتفاق عجیب باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید