وعده مدیریت شهری برای احیای محله شمیران نو در سال آینده

به گزارش وبلاگ خبری، #تهران-ما موضوع احیا و نوسازی محله شمیران نو را پیگیری کرد.

وعده مدیریت شهری برای احیای محله شمیران نو در سال آینده

به گزارش خبرنگار ، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی به بخش #تهران-ما وبلاگ خبری خواستار رسیدگی به شرایط بافت منازل محله شمیران نو شد.

رئیس کمیته شهر سازی شورای شهر تهران پاسخ داد؛

زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار ، درباره آخرین شرایط رسیدگی به بافت محله شمیران نو گفت: با توجه به پیگیر های اجرا شده توانستیم در سال جاری بودجه ستاد مناسب سازی پایتخت را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم.

رئیس کمیته شهر سازی شورای شهر تهران افزود: اگرچه بودجه در نظر گرفته شده برای احیای تمامی بافت فرسوده پایتخت کافی نیست اما باید دانست که همین افزایش بودجه نیز گام مهمی بود که از سوی مدیریت شهری برداشته شد.

ماجرای جلسات محرمانه وزیر راه درباره ساختمان پلاسکو چه بود؟

نژادبهرام ادامه داد: متاسفانه در محله شمیران نو به دلیل دیوار نیرو دریایی تا به امروز توفیقی در احیای بافت محله نصیب مدیریت شهری نشد اما باید این نوید را بدهم که با توجه به رایزنی های اجرا شده و برگزاری جلسه های متعدد توانستیم برای حل دو دستگی محله شمیران نو گام های مهمی برداریم.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران افزود: یکی از مسائل محله شمیران نو دیوار نیرو دریایی است که به دلیل مالکیت نمی توان آن را به صورت یک طرفه تغییر داد و باید هرگونه عقب نشینی آن با همراهی دیگر دستگاه های مسئول انجام شود.

نژادبهرام تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در سال آینده گامی موثر در راستا تجمیع و توسعه محلی شمیران نو برداریم و با تجمیع پلاک های کوچک مقیاس شکل تازه ای به این محله دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وعده مدیریت شهری برای احیای محله شمیران نو در سال آینده" امتیاز دهید

1 کاربر به "وعده مدیریت شهری برای احیای محله شمیران نو در سال آینده" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده مدیریت شهری برای احیای محله شمیران نو در سال آینده"

1 دیدگاه

اصغرریوندی 30 بهمن 1399

سلام لطفا فکری به حال قشر اسیب پذیر شمیران نو کنید حداقل سند بدین مردم به قیمت زمین بفروشن برن ازاین محله.ممنونم

پاسخ به اصغرریوندی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید