کیلیان امباپه راهی لیورپول شد؟! ، پیشنهاد شوکه کننده قرمزها برای خرید فوق ستاره فرانسوی

به گزارش وبلاگ خبری، لیورپول با ادعای پیشنهاد 258 میلیون پوندی (329 میلیون دلار) احتمالا مشتری نو برای جذب کیلیان امباپه بازیکن فعلی پاری سن ژرمن است.

کیلیان امباپه راهی لیورپول شد؟! ، پیشنهاد شوکه کننده قرمزها برای خرید فوق ستاره فرانسوی

به گزارش وبلاگ خبری به نقل از گل، مارکو کردمیر کارگزار فیفا، می گوید قرمزها مایلند حدود 300 میلیون یورو برای خرید امباپه، ستاره جام جهانی سرمایه گذاری نمایند. آینده این بازیکن فرانسوی بعد از اطلاع دادن به پاری سن ژرمن مبنی بر عدم تمدید بند قراردادش تا سال 2025، بار دیگر در معرض خطر است.

کردمیر به مارکا گفته است: در هفته آینده اخباری منتشر خواهد شد. اخباری از انگلیس و آلمان خواهیم داشت. لیورپول با رئال مادرید رقابت می نماید و می خواهد برای امباپه پول زیادی بپردازد، این هزینه ای حدود 300 میلیون خواهد بود.

کردمیر اخیراً با مدیران قطری در خصوص شرایط امباپه در پاری سن ژرمن صحبت نموده است و مقامات آنجا بسیار عصبانی بودند، زیرا آنها اطمینان داشتند که امباپه قرار است تمدید کند. اما این اتفاق دیگر نمی افتد و قهرمانان لیگ یک می دانند که قبل از اینکه مهاجم 24 ساله در سال 2024 تبدیل به بازیکن آزاد گردد، باید به پیشنهادات احتمالی برای فروش او گوش دهند.

انتظار می رفت رئال مادرید که از دیرباز مشتری امباپه بوده است، همچنان در پی او باشد، اما حالا مطرح شدن پیشنهادهای مالی کلان بیشتر از آنچه سانتیاگو برنابئو پیشنهاد داده است، ممکن است امباپه را برای رفتن به لیورپول وسوسه کند. ملی پوش فرانسوی اعتراف نموده است که در گذشته نزدیک از طرفداران قرمزها بوده است.

  • انتقاد شدید مدیر برنامه های ستاره پاری سن ژرمن از مادر امباپه
  • درددل های مسی بعد از ترک پاری سن ژرمن | اتفاقی که برای نیمار و امباپه هم افتاد
  • سریع ترین بازیکنان لیگ برتر چه کسانی هستند؟ | مقایسه جالب بین فوتبالیست ها و سریع ترین دونده های المپیک
منبع: همشهری آنلاین

به "کیلیان امباپه راهی لیورپول شد؟! ، پیشنهاد شوکه کننده قرمزها برای خرید فوق ستاره فرانسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیلیان امباپه راهی لیورپول شد؟! ، پیشنهاد شوکه کننده قرمزها برای خرید فوق ستاره فرانسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید