گلایه تابش از فرایند کند طرح پردیسان اردکان

به گزارش وبلاگ خبری، خبرنگاران/یزد نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که این شهرستان در بسیاری از طرح ها جزو اولین ها در منطقه است، گفت: متأسفانه در طی راستا بعضی طرح های مهم مانند پردیسان در حوزه میراث فرهنگی با کندی و رخوت روبرو شده است.

گلایه تابش از فرایند کند طرح پردیسان اردکان

به گزارش وبلاگ خبری، محمدرضا تابش در نشست مشترک مسئولان شهرستان اردکان با حضور معاون عمرانی استاندار، برگزاری جلسات مشترک را باعث تعامل و انسجام بیشتر در کارها دانست و اظهار کرد: مردم نیز با مشاهده هماهنگی و هم افزایی بین مدیران شهرستان برای رسیدگی به مسائل و خواسته هایشان، دلگرم و امیدوارتر می شوند.

وی با تأکید بر انجام وظایف و مسئولیت ها در چارچوب قانون گفت: فرصت ها به سرعت در حال گذر است و قطعاً باید در قبال مردم و وجدان خود جوابگو باشیم و از همین رو سعی گردد از فرصت ها استفاده و برای شهرستان نیز خلق موقعیت گردد.

تابش در ادامه به بعضی از مهم ترین موضوعات شهرستان از جمله آب، گردشگری، محیط زیست، فاضلاب شهری و مسائل اجتماعی اشاره نمود و گفت: شهرستان اردکان در بسیاری از طرح ها با توجه به کار کارشناسی و آینده نگری اجرا شده، جزو اولین ها در منطقه است، اما متأسفانه به علل مختلف، در طی جهت با کندی و رخوت روبرو شده که از آن جمله می توان به طرح مهم پردیسان در حوزه میراث فرهنگی اشاره نمود.

نماینده مردم اردکان هم چنین تداوم این جلسات و تسریع در حل بعضی چالش های پیش روی شهرستان را خواهان شد.

در این جلسه که به دعوت نماینده مردم اردکان و با حضور معاون عمرانی استاندار، امام آدینه، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان برگزار گردید، حاضران به گفتگو و آنالیز نیازهای شهرستان پرداختند و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست می توان به تأکید بر انجام امور براساس هم فکری و تعامل، تکمیل فاضلاب و طرح زائرسرای مشهد، تخصیص اعتبار برای مجتمع فرهنگی شهید صحرایی، تأمین آب مناسب شرب، حمایت از تیم های ورزشی حاضر در لیگ های برتر، لزوم اعتمادسازی و جلوگیری از فضاسازی های تخریبی، ساماندهی ورودی شهر و روشنایی آن، پارک صنایع و ... اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گلایه تابش از فرایند کند طرح پردیسان اردکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه تابش از فرایند کند طرح پردیسان اردکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید