آحاد جامعه باید در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی نقش آفرینی نمایند

به گزارش وبلاگ خبری، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و مقاطع مختلف تاریخی کشور، گفت: در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی و مواد مخدر نیز آحاد جامعه باید نقش آفرینی نمایند.

آحاد جامعه باید در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی نقش آفرینی نمایند

علیار راستگو در هفتمین جلسه کمیته تخصصی توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: باروی کار آمدن دولت تدبیر و امید، رویکرد جدید ستاد مبارزه با مواد مخدر بحث اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر است.

وی اظهار داشت: هدف از این رویکرد جدید، وارد کردن عموم مردم در این حوزه و ایجاد کوشش عمومی و همگانی در برنامه های مرتبط است و اساس کار بر آگاهی رسانی است.

وی اعلام کرد: در این رویکرد، فعالان اجتماعی که اغلب در قالب انواع تشکل ها فعال هستند درگیر موضوع شده و در چهار محیط خانواده، کار، محلات و آموزش اقدامات لازم مورد پیگیری قرار می گیرد.

راستگو ادامه داد: هدف اصلی کمیته مشارکت های مردمی، بحث توسعه هرچه بیشتر مشارکت های مردمی و حساس سازی آحاد جامعه است که در این راستا اعضای کمیته باید ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در دستگاه ها را به سوی سمن ها سوق دهند.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی با تاکید بر اینکه دستگاه های متولی سازمانهای مردم نهاد باید در صدور مجوز به سازمان های دارای صلاحیت تسریع نمایند، اضافه کرد: سمن های فعال و توانمند در طول سال مورد تشویق و تجلیل قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آحاد جامعه باید در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی نقش آفرینی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آحاد جامعه باید در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی نقش آفرینی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید