آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی امشب 24 بهمن ماه خاتمه می یابد

به گزارش وبلاگ خبری، آخرین مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی امشب 24 بهمن ماه خاتمه می یابد.

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی امشب 24 بهمن ماه خاتمه می یابد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ خبری، براساس مصوبه نوزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زمان برگزاری چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از 7 اسفند 99 به روز آدینه 20 فروردین 1400 تغییر یافت.

به دلیل این تغییر زمانی، مرکز سنجش و آموزش پزشکی ترتیبی اتخاذ کرد تا داوطلبان آزمون دستیاری از روز سه شنبه 21 بهمن تا انتها امروز 24 بهمن 99 با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

با توجه به مصوبات نودوسومین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، بدین وسیله به کلیه دانشجویان رشته پزشکی عمومی که مطابق مقررات آموزشی مقطع مذکور مشمول افزایش سنوات تحصیلی شناخته نشده و حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه 1400 فراغت از تحصیل حاصل می نمایند، اجازه داده می گردد تا صرفا جهت پذیرش در رشته های تخصصی طب اورژانس و بیهوشی اقدام به ثبت نام و شرکت در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی، نمایند.

خدمات مرتبط با قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان این گروه از پذیرفته شدگان، پس از اتمام دوره مقطع تخصصی پزشکی بالینی با مدت تعهدات ضریب K منطبق با مقررات مرتبط در سهمیه پذیرش تجمیع خواهد شد.

آن گروه از دانشجویان متقاضی که پذیرش آن ها در مقطع پزشکی عمومی با استفاده از سهمیه مناطق محروم قانون برقراری عدالت آموزشی بوده، مجاز به شرکت در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی واستفاده از مزایای مرتبط با این مصوبه نیستند.

لازم به ذکر است؛ داوطلبانی که در شرایط خدمات قانونی یا نظام وظیفه گزینه عدم گذراندن طرح و فارغ التحصیلی تا 31 شهریور ماه 1400 یا عدم گذراندن نظام وظیفه و فارغ التحصیلی تا 31 شهریور ماه 1400 را انتخاب نمایند، گزینه فقط متقاضی رشته بیهوشی و یا طب اورژانس برای آن ها نمایش داده خواهد شد و در مرحله انتخاب رشته محل صرفاً قادر به مشاهده رشته های طب اورژانس و بیهوشی خواهند بود و سایر رشته ها برای آن ها قابل مشاهده و انتخاب نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی امشب 24 بهمن ماه خاتمه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی امشب 24 بهمن ماه خاتمه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید