خبرنگاران تامین روزانه 25 هزار لیتر مایع ضدعفونی برای خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ خبری، بجنورد - خبرنگاران - استاندار خراسان شمالی گفت: مقرر شده روزانه 25 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده مورد احتیاج استان توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین گردد.

خبرنگاران تامین روزانه 25 هزار لیتر مایع ضدعفونی برای خراسان شمالی

محمدعلی شجاعی، سه شنبه در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: 15 هزار لیتر از این میزان سهمیه خراسان شمالی است که باید توسط وزارت بهداشت تامین گردد و 10 هزار لیتر نیز مواد ضدعفونی کننده دست از طرق دیگر وارد استان می گردد.

وی با تاکید بر اینکه همه اقلام بهداشتی و مورد احتیاج ایستگاه های غربالگری استان باید در قالب یک برنامه منظم تامین گردد، اضافه نمود: هر کسی خارج از کمیته ها و کمیسیون های این ستاد کار کند دیگر احتیاجی به حضور وی نخواهد بود، بر ابن اساس مصوبات ستاد نه توصیه که دستور است و باید بدون کم و کاست اجرایی گردد.

شجاعی گفت: باید تاسف خورد به حال کسانی که برای خوشامد بعضی اشخاص، کار استان را معطل نگه می دارند زیرا اطلاع رسانی به معنی هوشیاری و افزایش سطح مطالبات مردم است و ما مجوز داده ایم تا برای مردم و نه برای بعضی اشخاص کار کنید.

استاندار خراسان شمالی بر لزوم فرهنگ سازی در جامعه برای استفاده از نرم افزار خرید اینترنتی تاکید نمود و اضافه نمود: به شرکت مربوطه مجوز داده ایم تا کار را در سریع ترین زمان انجام دهد لذا نباید اختلالی در سایت مزبور مشاهده گردد.

شجاعی گفت: هتل ها و رستوران های استان نیز باید هر روز مورد پایش قرار گیرند تا بحث رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت 100 درصدی در آنها انجام گردد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی شمار مبتلایان ویروس کرونا در این استان تا ظهر روز سه شنبه به 100 نفر و جان باختگان این بیماری به 7 نفر رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تامین روزانه 25 هزار لیتر مایع ضدعفونی برای خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تامین روزانه 25 هزار لیتر مایع ضدعفونی برای خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید