آمادگی استان برای راه اندازی کانون خیرین کار آفرین

به گزارش وبلاگ خبری، محمود قنبری در سومین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری از آمادگی خراسان شاقتصادی برای اجرای طرح ایجاد کانون خیرینِ کارآفرین در استان خبر داد.

آمادگی استان برای راه اندازی کانون خیرین کار آفرین

به گزارش از ، محمود قنبری معاون اقتصادی استاندار گفت: هدف از راه اندازی کانون خیرین کارآفرین ایجاد اشتغال برای اقشار محروم، کم درآمد و بی بضاعت جامعه است.

قنبری افزود: استان خراسان شاقتصادی دارای ظرفیت های خوبی برای ایجاد اشتغال است که با کمک این کانون ها و شرکت های دانش بنیان می توانیم دغدغه اشتغال جوانان و به ویژه اقشار محروم جامعه را برطرف کنیم و در ادامه تعداد افراد مستمری بگیر و تحت پوشش نهاد های حمایتی استان کاهش یابد.

قنبری در بخش دیگر سخنان خود بر اهتمام متولیان امر در استان برای جذب اعتبارات تبصره 16 گفت: امسال جذب این اعتبارات باید به طور 100 درصد تحقق یابد.

بررسی آخرین شرایط اعتبارات تبصره 18 از دیگر مصوبات این نشست بود که قنبری در این خصوص تاکید کرد: با توجه به اینکه نرخ مشارکت اقتصادی استان خراسان شاقتصادی بالاتر از میانگین کشوری است باید تلاش کنیم نرخ بیکاری در استان کاهش یابد و در راستای تحقق این هدف باید توجه جدی به نرخ اشتغال ناقص هم داشته باشیم.

او گفت: بانک های استان مکلف به بررسی طرح توجیه اقتصادی طرح های سرمایه گذاری و اهلیت سرمایه گذار هستند چرا که در برخی از موارد تسهیلات پرداخت شده در جهت درست هزینه نمی شود و یا پس از گذشت بازه زمانی طولانی هنوز در بازپرداخت تسهیلات مشکل دارند.

ه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آمادگی استان برای راه اندازی کانون خیرین کار آفرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی استان برای راه اندازی کانون خیرین کار آفرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید