آیا وزارت بهداشت بدهی هتل ها را پرداخت می نماید؟

به گزارش وبلاگ خبری، خبرنگاران/یزد خزانه دار جامعه هتلداران کشور به تعطیلی و صحبت های ضد و نقیض وزارت بهداشت انتقاد کرد و گفت: آیا وزارت بهداشت اقساط وام و بدهی هتل ها و مراکز اقامتی در شرایط کرونا را پرداخت می نماید؟

آیا وزارت بهداشت بدهی هتل ها را پرداخت می نماید؟

سیدامیر ناصرالدین طباطبایی در گفت وگو با وبلاگ خبری با گلایه از صحبت های ضد و نقیض مسئولان وزارت بهداشت، اظهار کرد: آیا سفر امن و ایمنی که تحت نظارت و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گردد کرونا را شایع می نماید اما متروها، فروشگاه ها، بیمارستان ها، داروخانه ها و سایر اصناف نقشی در شیوع کرونا ندارند؟

وی با تاکید بر این که تعطیلی سفر بدون هیچ مطالعه ای از سوی عوامل وزارت بهداشت منطقی نیست، گفت: تا به امروز هتلها و زیرساخت های گردشگری متحمل خسارت های چشمگیری شده اند و دولت نیز با حمایت های ناچیز خود نتوانسته حتی کمکی به این بخش ها داشته باشد لذا سوال اینجاست که آیا وزارت بهداشت اقساط وام و بدهی های هتل ها و مراکز اقامتی را پرداخت می نماید؟

این مسئول با اشاره به این که تا به امروز هیچ آماری از ابتلا به کرونا در هتل ها مشاهده و گزارش نشده است، توضیح داد: در حالی هیچ آماری از ابتدای کرونا و سرایت آن به پرسنل هتل ها و گردشگران مقیم این واحدها گزارش نشده که سایر اصناف، صنایع و بیمارستان ها مشمول شیوع کرونا در کشور بودند.

طباطبایی در مورد مصداق نگاه غیرعادلانه به گردشگری، به شیوع کرونای انگلیسی برای اولین بار در استان نیز اشاره نمود و گفت: بنا به اعلام متولیان امر، شیوع کرونای انگلیسی در یزد نیز توسط صنعت رخ داد و گردشگری باز هم در شیوع کرونا نقشی نداشته است اما چرا همیشه گردشگری مورد بی مهری قرار می گیرد؟

رئیس جامعه هتلداران استان یزد به متصل شدن تمام هتل ها و زیرساخت های مجاز اقامتی یزد به سامانه جانا و ماسک وزارت بهداشت اطلاع داد و گفت: یزد به عنوان اولین استان پایلوت کشور در مورد سفر ایمن و گردشگری هوشمند اقدام کرد اما محدود کردن غیرکارشناسی سفر هوشمند و اقامت ایمن به هیچ وجه منطقی و منصفانه نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آیا وزارت بهداشت بدهی هتل ها را پرداخت می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا وزارت بهداشت بدهی هتل ها را پرداخت می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید