اصول قدیمی چیدمان را فراموش کنید

به گزارش وبلاگ خبری، برای داشتن خانه ای زیبا، قوانین چیدمان قدیمی را باید فراموش کنیم و در پی اصول جدیدتر با تنوع بیشتر باشیم.

اصول قدیمی چیدمان را فراموش کنید

بیشتر ما عادت کرده ایم تمام میز و صندلی ها را با هم ست کنیم یا هنگام خرید تخت، حتما باید میزهای کنار تخت هم از همان رنگ و جنس باشند؛ اما این اصول چیدمان دیگر قدیمی شده و بهتر است آن ها را فراموش کنیم و کمی هم درپی اصول چیدمان جدیدتر و متنوع تر باشیم. در ادامه این مطلب وبلاگ خبری با ما همراه شوید تا تعدادی از قوانین کهنه در دکوراسیون را به شما بگوییم.

دیوار رنگی برای اتاق کودک

اتاق کودک بدون دیوار رنگی هم می تواند آرامش بخش باشد. سعی کنید با اسباب بازی، نقاشی و پوسترهای جذاب به اتاق کودک زیبایی و تنوع بدهید. در چنین اتاقی تخیلات کودک فراتر می رود.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با دکوراسیون اتاق کودک، نکات طلایی در دکوراسیون اتاق کودک را مطالعه کنید.

مبل بزرگ

مبل هایی که دستی و پشتی بزرگ و پهن دارند دیگر قدیمی و کهنه شده اند. امروزه مردم بیشتر به سمت مبل های کوچک و ساده می فرایند و از پیروی بی چون و چرا از قوانین کهنه در دکوراسیون دست کشیده اند. به خصوص وقتی اتاق کوچک باشد، مبل هم باید کوچک باشد.

ست کردن میز و صندلی

لزومی ندارد میز و صندلی های آشپزخانه را حتما با هم ست کنید؛ می توانید فضای آشپزخانه را با استفاده از کلکسیون های مختلف و با چیدن میز و صندلی متنوع کنید.

کاشی های ساده در حمام

امروزه روش های مختلفی برای زیبایی دکوراسیون حمام وجود دارد؛ پس باید با کاشی های ساده حمام و دستشویی خداحافظی کنید و کاشی های جدید، سنگ، بتن یا حتی چوب را جایگزین کنید.

چیدن مبلمان کنار دیوار

اغلب مردم معتقدند که با چیدن مبل ها کنار دیوار فضای بیش تری ایجاد خواهد شد. این هم یکی دیگر از قوانین کهنه در دکوراسیون است. البته این موضوع در مورد اتاق های کوچک درست است؛ اما اگر فضا بزرگ باشد این اصل را باید فراموش کنید.

دیوار سفید

درست است دیوار سفید برای خانه بسیار زیبا و آرام بخش است؛ اما به شرطی که وسایل خانه هم سفید نباشند. نکته مهم در دکوراسیون، برجسته نشان دادن بعضی چیزهاست. در این صورت رنگ سفید در دکور منزل جذابیت خواهد داشت.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با بهترین رنگ های دیوار، 5 نوع رنگ دیوار برای خانه های شیک را مطالعه کنید.

دکوراسیون اتاق خواب

نیاز نیست حتما ست اتاق خواب بخرید. بدون میزهای پاتختی هم می شود زندگی کرد. در عوض می توانید میزهای زیبا و متفاوتی بخرید.

ست کردن مبل با کاناپه

بسیاری از ما طبق عادت مبل های یک رنگ و یک شکل در خانه می چینیم. این اصل امروزه در دنیای دکوراسیون کاربرد ندارد و وقتش رسیده آن را فراموش کنیم. مبل و کاناپه را می توان در شکل ها و رنگ های متفاوت خرید. مهم این است که هر کدام از آن ها با وسایل دیگر خانه همخوانی داشته باشند.

پرده

اتاق های کوچک بدون پرده بزرگ تر نشان داده می شوند؛ پس ضرورتی ندارد حتما برای همه اتاق ها از پرده استفاده کنید.

منبع: پیام دلتا

به "اصول قدیمی چیدمان را فراموش کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصول قدیمی چیدمان را فراموش کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید