تلاش پرسپولیس برای حفظ رکورد شکست ناپذیری در آزادی

به گزارش وبلاگ خبری، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس همچنان در بازی های خانگی شکست ناپذیر بوده است.

تلاش پرسپولیس برای حفظ رکورد شکست ناپذیری در آزادی

به گزارش وبلاگ خبری، پرسپولیس در پی حفظ رکورد شکست ناپذیری خود در خانه است. پرسپولیس همچنان شکست ناپذیرترین تیم لیگ در بازی های خانگی است. یحیی و شاگردانش از آخرین شکستی که در خانه مقابل ذوب آهن خوردند تا به امروز 27 بار در ورزشگاه آزادی میزبان تیم های مختلف بودند که حاصل آن 23 پیروزی و 4 تساوی بوده است. هوادار و گل گهر در لیگ 21 و سپاهان و ذوب آهن در لیگ 20 تیم هایی بوده اند که در دو فصل اخیر به عنوان تیم میهمان پیروز به گرفتن امتیاز از سرخ ها شده اند.

گفتنی است آخرین شکست سرخپوشان در بازی خانگی به تاریخ 17 مرداد 1399 برمی شود که یحیی و شاگردانش پس از تثبیت قهرمانی شان در لیگ و در یک بازی تشریفاتی مقابل ذوب آهن قرار گرفتند و در نهایت با تک گل محمدزاده شکست خوردند. با یک حساب سرانگشتی و با احتساب روز بازی با استقلال، پرسپولیس در خانه 587 روز است که شکست نخورده و همین آمار می تواند از نظر روحی کمک حال پرسپولیس در رویارویی با استقلالی باشد که آن ها نیز مدتهاست طعم شکست را نچشیده اند.

یحیی گل محمدی در تصمیمی جالب برای اولین بار تصمیم گرفت شاگردانش را برای دو شب راهی اردو کند. شاگردان یحیی گل محمدی از امشب به اردو می فرایند. پرسپولیس برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید حریف مستقیم خود را شکست دهد و به همین دلیل باید روز پنجشنبه با دست پر از دربی خارج شود. برهمین اساس باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را به کار گرفته تا آرامش را به مجموعه تیم تزریق کند و یحیی هم معتقد است تیمش به جای راهکارهای فنی نیاز به آرامش روحی دارد.

به همین دلیل با تصمیم سرمربی پرسپولیس، سرخ پوشان که قرار بود فردا شب راهی رادو شوند، از امشب به هتل محل اسکان خود می فرایند تا برای دربی دو شب زندگی با شرایط اردو را تجربه کنند. گل محمدی معتقد است اردوی 48 ساعته می تواند باعث شود شاگردانش با تمرکز بیشتری برای تقابل با رقیب سنتی داشته باشند. گفتنی است این برای اولین بار طی سال های گذشته است که سرخ پوشان اردوی پیش از بازی با استقلال را 48 ساعته برگزار می کنند و در تمام سال های گذشته سرخ ها برای رویارویی با حریف سنتی خود اردویی 24 ساعته را برگزار می کردند.

تمرین شاداب سرخپوشان در آخرین سه شنبه سال برگزار گشت. تیم پرسپولیس تمرین امروز (سه شنبه) را از ساعت 11 و 45 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد. به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان مرکز تمرین امروز را در هوای مطبوع ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی با شادابی و روحیه بالا برگزار کردند.

بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم با انجام حرکات کششی، نرمشی و دوهای کوتاه، بدن ها را گرم و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند. سپس در قالب سه گروه به تمرین راندو پرداخته و در ادامه نیز مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. تمرین امروز حدود 50 دقیقه به طول انجامید و کلیه سرخپوشان بجز سیامک نعمتی در برنامه های کادر فنی حاضر بودند. در انتها نیز بازیکنان بدن ها را سرد و راهی رختکن شدند.

دو تیم بزرگ و محبوب مرکز قرار است یک بار دیگر مقابل هم صف آرایی کنند. پرسپولیس و استقلال در حالی روز پنجشنبه مقابل هم به میدان می فرایند که آخرین گلزن دربی یعنی عیسی آل کثیر، غایب بزرگ پرسپولیس در این بازی خواهد بود. مرور بازی های قبلی دو تیم نشان می دهد عیسی آل کثیر، مهاجم سرخپوشان مرکز آخرین گلزن شهرآورد محسوب می شود. شماره 72 سرخ ها در دقیقه 56 دربی 95 برای پرسپولیس گلزنی کرد تا سرخ ها با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال مجیدی به پیروزی برسند.

جالب این که پرسپولیس و استقلال بعد از آن دیدار، دو بار دیگر در جام حذفی و لیگ مقابل هم بازی کرده و 244 دقیقه مقابل هم قرار گرفته اند که پیروز به گلزنی نشده اند. آن ها در 120 دقیقه دیدار جام حذفی و 90 دقیقه لیگ نتوانسته اند دروازه هم را باز کنند تا با احتساب گلی که عیسی در دقیقه 56 زد، در مجموع دروازه دو تیم در دربی ها برای 244 دقیه بسته باقی بماند. بر همین اساس و با توجه به حساسیت بسیار بالای شهرآورد پیش رو و این که تکلیف قهرمانی در این بازی تا حد زیادی مشخص می شود باید دید بازیکن دیگری بعد از عیسی آل کثیر می تواند پیروز به گلزنی در دربی شده و نامش را برای همیشه در تاریخ دربی ها به ثبت برساند یا نه.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تلاش پرسپولیس برای حفظ رکورد شکست ناپذیری در آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش پرسپولیس برای حفظ رکورد شکست ناپذیری در آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید