تمام کوشش مسئولان وزارت علوم توجه به مسائل کلان آموزش عالی است

به گزارش وبلاگ خبری، معاون اداری اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: باید با استفاده از ظرفیت فوق العاده ای که در بدنه دانشگاهی(اعضای هیات علمی و یاوران علمی) وجود دارد گام به گام در راستای مرتفع کردن مسائل حرکت کنیم.

تمام کوشش مسئولان وزارت علوم توجه به مسائل کلان آموزش عالی است

به گزارش وبلاگ خبری، دکتر علی خطیبی با استقرار در حاشیه چهاردهمین سفر استانی رئیس جمهوری به استان هرمزگان با همراهی مدیران و مسئولان دانشگاهی ضمن ادای احترام به مقام شهدای گمنام دانشگاه هرمزگان از خوابگاه ها٬ سالن غذا خوری نو و پردیس این دانشگاه بازدید نموده و از نزدیک در جریان مسائل و مسائل نهاده شد.

معاون اداری اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم با تاکید بر اینکه ارائه خدمات رفاهی با کیفیت و مطلوب به دانشجویان باعث افزایش کیفیت آموزش خواهد شد٬ پژوهش را رمز توسعه دانشگاه ها عنوان نمود و اضافه کرد: باید سعی گردد تا علم و دانش تبدیل به ثروت و محصول گردد و این مهم قطعا استقلال اقتصادی دانشگاه ها را در پی خواهد داشت.

دکتر خطیبی با بیان اینکه در دوره نو تمام کوشش مدیران و مسئولان وزارت علوم توجه به مسائل کلان آموزش عالی است؛ گفت: باید با همدلی و هم افزایی بتوانیم با بهره مندی از توان و ظرفیت فوق العاده ای که در بدنه دانشگاهی(اعضای هیات علمی و یاوران علمی) وجود دارد گام به گام در راستای مرتفع کردن مسائل حرکت کنیم.

وی رمز موفقیت دانشگاهیان را اتکا به علم و دانش و اعتماد به توان جوانان عنوان نمود و گفت: اعتقاد دارم اگر این دانش همراه با بهره گیری از تجارب بزرگان و گذشتگان باشد نتایج پرباری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تمام کوشش مسئولان وزارت علوم توجه به مسائل کلان آموزش عالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام کوشش مسئولان وزارت علوم توجه به مسائل کلان آموزش عالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید