جلب مشارکت مردم،رسالت عظیم روابط عمومی ها

به گزارش وبلاگ خبری، مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران با گرامیداشت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت: جلب مشارکت شهروندان در جهت توسعه اهداف کلان شهری، رسالت عظیم روابط عمومی هاست.

جلب مشارکت مردم،رسالت عظیم روابط عمومی ها

وبلاگ خبری/ فاطمه عسگری نیا: سید سعید راد با بیان این مطلب اضافه نمود:اعتماد شهروندان به این سازمان عظیم ترین سرمایه آن است، لازمه حفظ و ارتقای این سرمایه اجتماعی ارزشمند، ارتباط دو سویه و تعامل مستمر بین شهروندان و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار است که به وسیله تعامل روابط عمومی سازمان با رسانه های جمعی و همراهی وبلاگ خبری محقق می گردد.

او ادامه داد: باور داریم که هیچ برنامه ای، بدون مشارکت و همراهی شهروندان پیروز نخواهد شد و جلب این مشارکت و همراهی، ضرورت تغییر در نگاه به روابط عمومی و نیل به یک روابط عمومی قوی و کارآمد است.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران با تاکید بر اینکه روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی، فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت، نقش و صندلی روابط عمومی ها و فعالان عرصه اطلاع رسانی و روشنگری افکار عمومی است، گفت: با پیچیده تر شدن فناوری های ارتباطی و رشد و توسعه شبکه های اجتماعی، سطح جدیدی از واکاوی تصمیمات مسئولان فراهم می گردد که مبتنی بر روایت مردم است.

راد با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی های اجرا شده، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران توانسته رضایت بیش از 71 درصد مراجعه کنندگان به میادین میوه و تره بار را کسب کند، اظهار کرد: مدیریت شهری در 245 میدان و بازار میوه و تره بار بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد و کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و مشتری مداری را به عنوان سه هدف راهبردی خود دنبال می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "جلب مشارکت مردم،رسالت عظیم روابط عمومی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلب مشارکت مردم،رسالت عظیم روابط عمومی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید