رد شدن مسی از چراغ قرمز در اولین حضورش در زمین تمرین!

به گزارش وبلاگ خبری، اینتر میامی شنبه خاطرنشان کرد که لیونل مسی را با قراردادی دو سال و نیمه به خدمت گرفته است که این قرارداد، قابلیت تمدید تا 2026 را دارد. لئو در تیم جدیدش شماره 10 را به تن خواهد نمود. مسی پس از ترک پی اس جی تصمیم گرفت که راهی اینتر میامی گردد آن هم در حالی که پی اس جی و الهلال عربستان به شدت در پی خرید او بودند.

رد شدن مسی از چراغ قرمز در اولین حضورش در زمین تمرین!

مسی ساعاتی پیش از اعلام رسمی انتقالش، برای اولین بار به زمین تمرین اینتر میامی رفت که طرفداران هم منتظر بودند و برایش دست تکان دادند. لئو بامداد دوشنبه مورد معارفه قرار می گیرد که انتظار می رود که مراسم بزرگی برای تجلیل از او در پیش باشد. این مراسم که به وسیله باشگاه اینترمیامی با عنوان رونمایی مورد تبلیغ نهاده شده، قرار است که با استقبال فوق العاده ای روبرو گردد و حتی سه هزار صندلی اضافی در استادیوم نهاده شده تا بیشترین طرفدار ممکن تماشاگر آن باشند.

اما نکته ای که در زمان حضور مسی در زمین تمرین اینتر میامی مورد توجه نهاده شد، مربوط به رد کردن چراغ قرمز به وسیله خودروی لئو بود. معین نیست که مسی راننده خودرو بوده یا یکی از خدمتکارانش اما خوشبختانه سایر راننده ها حواسشان بود و اتفاق ناگواری رخ نداد.

منبع: فرارو

به "رد شدن مسی از چراغ قرمز در اولین حضورش در زمین تمرین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد شدن مسی از چراغ قرمز در اولین حضورش در زمین تمرین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید