رصد محتویات داخل یخچال از راه دور

به گزارش وبلاگ خبری، دوربین Fridge Eye محتویات داخل یخچال و فریزر را چک می نماید و به وسیله یک اپلیکیشن به کاربر اطلاع می دهد.

رصد محتویات داخل یخچال از راه دور

این دوربیـن هوشـمند بـه سهولت داخـل یخچال یا فریزر متصل می گردد و به یاری لنزهایی با زاویه دید بالا، محتویات و مواد غذایی را رصد نموده و در اختیار کاربر قرار می دهد. به این ترتیب شما می توانید با خیالی آسوده به فروشگاه رفته و در هر مکان و زمانی و تنها با مراجعه به تلفن همراه، محتویات داخل یخچال خود را به صورت آنلاین مشاهده و مواد غذایی مورد احتیاجتان را خریداری کنید. برای بهره گیری از این فناوری تنها کافی است این دوربین را در یکی از طبقات یخچال خود نصب نموده و همزمان اپلیکیشن آن را به صورت رایگان از اپ استور و گوگل پلی دانلود نموده و در تلفن همراه خود با سیستم عامل های (Ios و Android) نصب کنید. به محض باز کردن در، اپلیکیشن این دوربین فعال شده و فضایی وسیع از داخل یخچال و فریزر را به کاربر نشان می دهد.

لنزهای پیشرفته این دوربین زاویه ای گسترده از فضای داخلی و محتویات مواد غذایی را در تلفن همراه نمایش گذاشته و کاربر را از وجود مواد غذایی مورداحتیاج آگاه می نماید. چشمی این سیستم دارای یک نور داخلی است تا محیط تاریک داخل یخچال را برای کاربر روشن نموده و شناسایی و تشخیص مواد غذایی را برای وی آسان کند.

کاربران به یاری این سیستم هوشمند در مصرف موادغذایی صرفه جویی و تا حد بسیاری از اتلاف آن جلوگیری می نمایند. چرا که شما با مشاهده محتویات داخلی یخچال در فروشگاه متوجه بودن یا نبودن مواد غذایی مورد احتیاج خود شده و مواد غذایی تکراری نمی خرید. به طور مثال شما زمانی که در فروشگاه هستید و به یاد نمی آورید که آیا در یخچال تخم مرغ دارید یا خیر، می توانید به سهولت به تلفن همراه خود مراجعه نموده و با اتصال به اینترنت و اپلیکیشن این سیستم، محتویات داخل یخچال خود را مشاهده نموده و با خیالی آسوده خرید کنید. پیش بینی شده است دوربین Fridge Eye تا نوامبر 2020 به بازارهای جهانی عرضه گردد.

منبع: ایران آنلاین

به "رصد محتویات داخل یخچال از راه دور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رصد محتویات داخل یخچال از راه دور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید