برطرف شل شدن پوست بعد از لاغری

به گزارش وبلاگ خبری، رسیدن به وزن متعادل و متناسب بسیار هم خوب است، اما می تواند عارضه ای مانند شل شدن پوست هم داشته باشد.

برطرف شل شدن پوست بعد از لاغری

اگر شما هم قصد کاهش وزن دارید و نگران شل شدن پوست بدن خود هستید، در این مطلب از وبلاگ خبری با ما همراه باشید تا با درمان شل شدن پوست بعد از لاغری با مواد خوراکی و طبیعی، آشنا شوید.

درمان شل شدن پوست بعد از لاغری

ویتامین A، C و E

این ویتامین ها در مقابل رادیکال های آزاد از پوست محافظت می نمایندو باعث تقویت سریع تر پوست می شوند. ویتامین A باعث آبرسانی لایه های زیری پوست، ویتامین C از کلاژن و الاستین که الیاف سفت نماینده پوست هستند مراقبت می نماید و ویتامین E در مقابل نور خوشید از پوست مراقبت می نماید. هویج، پرتقال، طالبی، فلفل سبز، مرکبات، کیوی، پاپایا، بروکلی، کلم بروکسل، اسفناج و گروه بزرگی از سبزیجات برگ دار حاوی این ویتامین ها هستند.

اسیدهای چرب ضروری

اسیدهای چرب اگا 3 و امگا 6 پوست را تغذیه می نمایند و باعث صاف شدن آن می شوند. روغن های حاوی اسیدهای چرب از مهم ترین مبارزهای چین و چروک پوست هستند. برای مصرف اسیدهای چرب ماهی تن، ساردین، ماهی خال مخالی و قزل آلا بخورید. بعلاوه روغن های سالمی مانند روغن زیتون، کانولا و روغن هسته انگور را در برنامه خود قرار دهید.

بیوتین

درست است که از بیوتین بیشتر برای محصولات مراقبتی مو استفاده می گردد اما بیوتین برای پوست نیز مزایای زیادی دارد. با کمبود بیوتین با اختلالات پوستی ای از قبیل درماتیت، پوسته پوسته شدن و آلوپسی روبرو خواهید شد. سبزیجات دارای برگ سبز، آجیل، شیر، تخم مرغ، بلغور جو دو سر و برنج حاوی بیوتین هستند. اگر به این دست از مطالب علاقه دارید، مطلب برترین درمان خانگی جوش های بینی را بخوانید.

درمان شل شدن پوست بعد از لاغری با چای سبز

از آنجایی که این نوشیدنی اندازه زیادی آنتی اکسیدان دارد، از التهاب پوست جلوگیری می نمایدو در نتیجه آسیب سلولی را کم می نماید. سعی کنید به نوشیدن چای سبز عادت کنید. بعلاوه چای سبز از پوست در مقابل آفتاب محافظت می نماید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب چگونه حرفه ای آرایش کنیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "برطرف شل شدن پوست بعد از لاغری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف شل شدن پوست بعد از لاغری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید