روایت های نشنیده درباره آیفون 14 !

به گزارش وبلاگ خبری، با نزدیک شدن به معرفی احتمالی آیفون 14، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که نمی دانیم. آیا اپل قیمت آیفون 14 را افزایش می دهد؟ تاریخ عرضه آیفون نو چه زمانی است؟ چه تفاوتی با آیفون 13 خواهد داشت و اصلاً چه شکلی خواهد بود؟

روایت های نشنیده درباره آیفون 14 !

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خبری، شایعات حاکی از تاریخ معرفی سری آیفون 14 در تاریخ 7 سپتامبر است که گفته می گردد شامل یک مدل استاندارد، پرو و پرو مکس است.

خط فراوری آیفون 14 به چه شکل خواهد بود؟

اولین سوالی که در فکر ایجاد می گردد این است که کماکان اپل 4 نوع آیفون 14 معرفی خواهد نمود یا خیر؛ هنوز اطلاعات زیادی در خصوص آیفون 14 موجود نیست اما شنیده ها حاکی از آن است که سری بعدی اپل مینی را حذف می نماید و به جای آن بر روی گوشی های بزرگتر تمرکز می نماید. گزارشی از Nikkei Asian Review در سال 2021 مرگ آیفون 14 مینی را پیش بینی کرد و یادداشت تحقیقاتی مینگ-چی کو که به وسیله تحلیلگر MacRumors به دست آمد نیز نشان می دهد که مینی مدت زیادی دوام نخواهد آورد.

از طرف دیگر شایعات حاکی از تغییر کوچکی در قراردادهای نامگذاری هستند.

دو خط فراوری آخر آیفون دارای همان میزان 6.1 اینچی برای مدل پایه بودند و تا 6.7 اینچ برای Pro Max؛ طبق گزارش Nikkei Asian Review، اپل برای آیفون 14 از این میزان ها استفاده می نماید، اما مینی 5.4 اینچی را حذف می نماید.

گزارش ها حاکی از فروش ضعیف آیفون 12 مینی است، بنابراین تعجبی نخواهد داشت که اپل این گوشی کوچک را در سال 2022 بازنشسته کند.

پای سیم کارت در میان خواهد بود؟

در سال 2020، شایعاتی مبنی بر کنار گذاشتن سیم کارت های فیزیکی آیفون به طور کامل شروع شد و اکنون شایعات حاکی از آن است که آیفون 14 ممکن است اولین خطی باشد که این کار را انجام می دهد. افشاکننده اپل، DylanDKT تایید کرد که با گزارش هایی مبنی بر حذف سیم کارت های فیزیکی موافق است، اگرچه حساب توییتر او ظاهراً از آن موقع ناپدید شده است.

آیفون 14 در پاییز وارد بازار می گردد؟

هنوز شایعات زیادی در خصوص تاریخ عرضه آیفون 14 منتشر نشده است، اما گزارش اخیر بلومبرگ نشان می دهد که آیفون تازه در یک رویداد رونمایی در 7 سپتامبر عرضه خواهد شد و در 16 سپتامبر به فروش می رسد.

اپل رویداد سالانه آیفون پاییزی خود را تقریباً هر سال در سپتامبر برگزار می نماید و این گوشی ها اندکی پس از آن، معمولا آدینه هفته بعد، عرضه می شوند. گاهی اوقات اپل تاریخ عرضه مدل های خاص را متحول می نماید، به خصوص زمانی که طرح یا میزان تازهی را معرفی می نماید. بنابراین ممکن است سری آیفون 14 بیش از یک تاریخ عرضه داشته باشد.

لازم به ذکر است که اپل دوست دارد رویدادهای خود را در روزهای سه شنبه یا چهارشنبه برگزار کند. رویداد آیفون 13 اپل در روز سه شنبه 14 سپتامبر برگزار گردید.

تاریخ عرضه آیفون معمولا یک هفته و نیم پس از اعلامیه های اپل است.

به طور کلی، آیفون های تازه در روز آدینه، حدود هفته سوم سپتامبر عرضه می شوند. برای آیفون 13، پیش سفارش ها از 17 سپتامبر شروع شد و فروش این گوشی ها در 24 سپتامبر شروع شد.

قیمت آیفون 14 چقدر خواهد بود؟

اپل هیچ تغییر قیمت عمده ای بین آیفون 12 2020 و آیفون 13 2021 ایجاد نکرد. اما با توجه به اینکه انتظار می رود تغییرات بزرگتری برای آیفون 14 در راه باشد، منطقی است که باور کنیم اپل ممکن است در سال 2022 قیمت ها را افزایش دهد.

به گفته دان آیوز، تحلیلگر Wedbush Securities، آیفون تازه ممکن است شاهد افزایش قیمت 100 دلاری باشد.

58227

منبع: خبرآنلاین

به "روایت های نشنیده درباره آیفون 14 !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت های نشنیده درباره آیفون 14 !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید