روتن: اخراج نیمار وقت تلف کردن است

به گزارش وبلاگ خبری، ژروم روتن، بازیکن سابق پی اس جی، که کارشناس رادیو مونته کارلو است، همیشه از نیمار انتقاد نموده، ولی حالا معتقد است که قطع همکاری با نیمار نمی تواند منطقی باشد.

روتن: اخراج نیمار وقت تلف کردن است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ خبری،نیمار از دو ماه پیش مصدوم است و فصل را از دست داده؛ با این حال پی اس جی بدون او هم مشکل خاصی برای فتح لیگ فرانسه نداشته و در مسیر درستی واقع شده است. مشکل، اما در لیگ قهرمانان است که باز هم غیبت نیمار به ضرر پاریس تمام شد و او بازی برگشت برابر بایرن در مونیخ را از دست داد و پی اس جی در یک هشتم نهایی حذف شد.

ژروم روتن در خصوص شایعات حضور نیمار در لیست فروش پی اس جی گفت: نیمار مصدوم است و در دسترس نیست. او سال جاری هم انتظارات را برآورده نکرد و شاید فقط فصل 20-2019 توانست برای پی اس جی بدرخشد، ولی معتقدم در چنین شرایطی که قراردادش تا 2027 نیز تمدید شده، بیرون کردن او اصلا منطقی نیست و پاریس فقط وقتش را تلف خواهد نمود.

روتن ادامه داد: پی اس جی احتیاج به تحولات اساسی در رختکن دارد، ولی این کار را باید با بیرون کردن لیونل مسی و سرخیو راموس، که از دوستان نیمار هستند و در سرانجام فصل قراردادشان تمام می گردد، انجام دهد. معتقدم باشگاه نباید با آن ها تمدید کند و به احتمال زیاد نیز آن ها خواهند رفت. قطع همکاری با نیمار در این شرایط نمی تواند درست باشد. پی اس جی نباید به یک باره از ستاره خالی گردد، به خصوص که چند بازیکن بزرگ دیگر تیم مثل وراتی هم در فرم خوب خودشان نیستند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "روتن: اخراج نیمار وقت تلف کردن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روتن: اخراج نیمار وقت تلف کردن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید