شرایط ثبت نام و پیش فروش دایون Y5 بهمن 1400

به گزارش وبلاگ خبری، گروه دایون متشکل از مجموعه ای از شرکت های مختلف فعال در زمینه خودروسازی است که در سال 1987 میلادی تأسیس شد. شاسی بلند Y5 تنها یکی از چندین محصول تولیدی این گروه بزرگ است. به تازگی شرایط فروش فروش دایون Y5 اعلام شده است.

شرایط ثبت نام و پیش فروش دایون Y5 بهمن 1400

به طور کلیطراحی دایون Y5 را می توان ساده، کاربردی اما به نسبت منسوخ توصیف کرد. نیرو بخش دایون Y5 سنگین وزن، یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری 16 سوپاپ توربو، از ساخته های قدیم میتسوبیشی ژاپن است. این پیشرانه قادر به فراوری 202 اسب بخار قدرت و 280 نیوتون متر گشتاور است. یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب متصل است. البته قدرت را به هر 4 چرخ انتقال می دهد.

امکانات رفاهی و سیستم تفریح و ایمنی این خودرو را باید میانه قلم داد کنیم که البته باز باتوجه به قیمت، رضایت بخش است.

این خودرو به طور کامل در خط فراوری ایلیا موتور مونتاژ شده و خدمات پس از فروش آن بر عهده شرکت کیان موتور وارنا است که پیش تر خودروهای بورگوارد را وارد بازار می کرد.

دومین شرایط فروش دایون Y5 ایلیا موتور

شرکت کیان موتور وارنا، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش صنایع خودروسازی ایلیا، برای دومین بار پیش فروش دایون Y5 را در تاریخ سه شنبه 24 اسفند ماه 1400 ساعت 10 صبح به وسیله سایت خودروسازی ایلیا به آدرس ilia-auto.com، به تعداد محدود، شروع خواهد نمود.

این خودرو با گارانتی 3 سال یا 100 هزار کیلومتر و شرایط پیش فروش 90 روزه با پیش پرداخت 475 میلیون تومان به صورت علی الحساب به فروش خواهد رسید.

شرایط فروش دایون Y5 ویژه بهمن 1400

بر اساس شرایط فروش تازه، دایون Y5 با موعد تحویل 90 روز کاری و به صورت پیش فروش عرضه می گردد. کیان موتور وارنا اعلام نموده است که برای ثبت نام به پیش پرداخت 466 میلیون تومانی احتیاج است و سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد به متقاضیان تعلق می گیرد.

بعلاوه قیمت نهایی خودرو در زمان صدور دعوت نامه به مشتریان ابلاغ خواهد شد. در طرح فروش دایون Y5 رنگ های سفید، مشکی و خاکستری این شاسی بلند دو دیفرانسیل و مونتاژی عرضه می گردد.

***

شما می توانید تازهترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ خبری مطالعه کنید

تازهترین آگهی های خودرو
منبع: بلاگ دیوار

به "شرایط ثبت نام و پیش فروش دایون Y5 بهمن 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط ثبت نام و پیش فروش دایون Y5 بهمن 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید