شرایط دفاع حضوری و غیرحضوری پایان نامه و رساله در روزهای کرونایی، مهلت دفاع حضوری تا پایان تابستان است

به گزارش وبلاگ خبری، معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: دانشجویانی که در نیم سال جاری امکان دفاع از خاتمه نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری را دارند تا خاتمه شهریورماه برای دفاع حضوری فرصت خواهند داشت.

شرایط دفاع حضوری و غیرحضوری پایان نامه و رساله در روزهای کرونایی، مهلت دفاع حضوری تا پایان تابستان است

سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ خبری از تمهیدات دانشگاه تهران برای برگزاری جلسات دفاع سرانجام نامه و رساله خبر داد.

وی اظهارداشت: شرایط برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در نیم سال جاری امکان دفاع از سرانجام نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری را دارند، فراهم است و این دسته از دانشجویان تا سرانجام شهریورماه فرصت دارند که بعد از آغاز کلاس های حضوری دانشگاه به صورت حضوری دفاع کنند.

حسینی اضافه نمود: برخی دانشجویان برای دفاع محدودیت زمانی دارند و به دلایلی ناگزیر هستند که دفاع خود را زودتر انجام دهند، برای این دسته از دانشجویان هم برگزاری جلسه دفاع به صورت کاملا الکترونیکی یا نیمه حضوری فراهم است.

مقررات جلسات دفاع سرانجام نامه و رساله در جلسات الکترونیکی دفاع رعایت می شود

معاون آموزشی دانشگاه تهران اضافه نمود: برای این مدل جلسه دفاع شرایطی در نظر گرفته شده است از جمله اینکه امکان ارسال متن نهایی سرانجام نامه و رساله برای داوران و ضبط جلسه دفاع فراهم می شود تا از ملاقات حضوری و غیر ضروری اجتناب شود.

وی تاکید کرد: در نهایت ترتیبی اتخاذ شده که در جلسات الکترونیکی دفاع هم مقررات دفاع رعایت شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "شرایط دفاع حضوری و غیرحضوری پایان نامه و رساله در روزهای کرونایی، مهلت دفاع حضوری تا پایان تابستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط دفاع حضوری و غیرحضوری پایان نامه و رساله در روزهای کرونایی، مهلت دفاع حضوری تا پایان تابستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید