شعبانیان: والیبالیست های دختر پرتلاش و باانگیزه تمرین کردند

به گزارش وبلاگ خبری و به نقل از فدراسیون والیبال، سومین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران که روز شنبه سیزدهم آذرماه شروع شده بود، چهارشنبه (17 آذرماه) و دو روز زودتر از موعد مقرر به خاتمه رسید.

شعبانیان: والیبالیست های دختر پرتلاش و باانگیزه تمرین کردند

این اردو درحالی به میزبانی کمپ چمران برگزار گردید که کادرفنی 26 بازیکن را برای حضور در اردو دعوت نموده بودند اما سارینا یعقوبی به علت مشغله تحصیلی و هدیه طالعی به علت حضور در رقابت های لیگ برتر، امکان حضور در اردوی سوم را نداشتند. به همین علت اردوی مذکور با 24 بازیکن برگزار گردید.

میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر درخصوص کم و کیف برگزاری اردوی سوم، گفت: اردو را با حضور 24 بازیکن آغاز کردیم و هدفمان این بود که به لحاظ آمادگی بدنی روی بازیکنان حاضر در اردو کار کنیم. به همین علت هر روز تمرین بدنسازی داشتیم اما هنوز کار با وزنه را در دستور کار قرار نداده ایم آن هم به علت ضعف قوای جسمانی بازیکنان و احتیاج بیشترشان به هماهنگی سازگاری و ساختاری. در عین حال در برگزاری اردوها، تکنیک ها و مهارت های بازیکنان را هم پرورش می دهیم.

وی اضافه نمود: سعی کردیم تمام تکنیک های پایه را مجددا برای بازیکنان مرور کنیم تا ضعف ها رفع گردد. خوشبختانه از این اردو راضی بودم. بچه ها بسیار با انگیزه و پرتلاش هستند.

شعبانیان با اشاره به وقفه 10 روزه در برگزاری اردوی چهارم تیم ملی نوجوانان دختر، گفت: به علت برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور، وقفه ای 10 روزه در اردوها خواهیم داشت و اردوی چهارم تیم ملی را از 27 آذرماه به مدت هشت روز و با حضور 22 بازیکن استارت خواهیم زد. در مدت تعطیلی اردوها، بازیکنان برای بازی در تیم های استانی خود مختار هستند اما باید مراقب باشند تا خدایی ننموده دچار آسیب دیدگی یا ابتلا به ویروس کرونا نشوند. ضمن این که کادرفنی تیم ملی نوجوانان در سه منطقه ای که مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور برگزار می گردد، حضور خواهد داشت و رقابت ها را رصد می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شعبانیان: والیبالیست های دختر پرتلاش و باانگیزه تمرین کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانیان: والیبالیست های دختر پرتلاش و باانگیزه تمرین کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید