لبنان، تاکید حزب الله بر انجام اصلاحات و تعهد به میثاق ملی در جریان رایزنی های تشکیل دولت

به گزارش وبلاگ خبری، مصطفی ادیب در جریان رایزنی ها برای تشکیل دولت با نمایندگان فراکسیون های مختلف دیدار و محمد رعد بر انجام اصلاحات و تعهد به میثاق ملی تأکید کرد.

لبنان، تاکید حزب الله بر انجام اصلاحات و تعهد به میثاق ملی در جریان رایزنی های تشکیل دولت

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ خبری به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان ساعاتی قبل رایزنی های مصطفی ادیب مامور به تشکیل کابینه درلبنان با فراکسیون های مجلسی به منظور تشکیل سریع دولت در عین التینه مقر دوم ریاست جمهوری لبنان برگزار شد.

تمام سلام نخست وزیر اسبق لبنان پس از دیدار با مصطفی ادیب گفت که کشور در شرایط سختی به سر می برد و مردم در رنج و درد هستند. بنابراین همگی باید بدون استثناء اقدامات لازم را به سرعت انجام دهیم.

وی ادامه داد که ما به دنبال دولتی متخصص هستیم تا فرصت جدیدی برای کشور ایجاد شود و همه چیز بستگی به جدیت مسئولان مربوطه در این زمینه دارد.

ایلی فرزلی معاون مجلس لبنان نیز پس از دیدار با مصطفی ادیب گفت که بر اصلاحاتی متمرکز هستیم که حمایت کامل ما را به دنبال دارد و به منظور ایجاد یک تحول جدی به سمت پیشبرد امور که نویدبخش تشکیل دولت مدنی باشد می رویم.

انور خلیل نماینده فراکسیون توسعه و آزادی نیز پس از گفتگو با مأمور تشکیل کابینه اشاره کرد که تنها چیزی که این فراکسیون می خواهد تشکیل سریع دولت با حضور افرادی شایسته و با تجربه است تا انجام اصلاحات را تحقق بخشد. وی ادامه داد که از جمله مهمترین مأموریت های دولت جدید بازگرداندن اعتماد مردم و نیز جامعه عربی و بین المللی به لبنان و انجام اصلاحات است.

بهیه حریری نماینده فراکسیون المستقبل به نوبه خود در این رایزنی ها گفت که ما از مصطفی ادیب حمایت می کنیم و امیدواریم که دولتی متشکل از متخصصین در سریع ترین زمان ممکن تشکیل شود.

محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان نیز گفت که برای هرگونه همکاری مثبت آماده ایم؛ چرا که دشواری و ظرافت این مرحله را درک می کنیم وامیدواریم که دولت جدید در سایه اجرای برخی پروژه ها و اصلاحات مناسب٬ برای اجرای برنامه های پیش بینی شده کمک کند.

رعد اضافه نمود که یک دولت موثر و ثمربخش و منسجم می خواهیم و مبارزه با فساد مستلزم انجام اصلاحات است.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان تأکید کرد که مبانی و ثوابت ملی ما و تعهدمان به قانون اساسی و میثاق ملی کاملاً روشن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لبنان، تاکید حزب الله بر انجام اصلاحات و تعهد به میثاق ملی در جریان رایزنی های تشکیل دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، تاکید حزب الله بر انجام اصلاحات و تعهد به میثاق ملی در جریان رایزنی های تشکیل دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید