مسائل اینترنت بیشترین انتقاد مردم به وزارت ارتباطات بوده است

به گزارش وبلاگ خبری، تهران (پانا) - در سه ماه گذشته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شماره ای خاطرنشان کرد تا مردم نظرات و انتقادهای خود را بیان نمایند. دسترسی مردم به اینترنت به خصوص در روستاها و کیفیت اینترنت بیشترین انتقاد مردم بوده است.

مسائل اینترنت بیشترین انتقاد مردم به وزارت ارتباطات بوده است

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، گزارشی از تعداد پیغام های ارسالی و درخواست های مردمی ارائه داده است.

وی با بیان اینکه در این مدت به طور دقیق 9 هزار و 562 پیغامک دریافت نموده است، نوشت: از آغاز مسوولیتم در وزارت ارتباطات، یکی از راه هایی ارتباطی مستقیم با عموم مردم، استفاده از پیغامک بوده است. در 100 روز گذشته نزدیک به 10 هزار نفر از مردم به وسیله شماره تلفن اعلام شده (09122996321) نظرات، مسائل و دغدغه های خود را با من در میان گذاشته اند.

زارع پور اضافه کرد: موارد مرتبط با وزارت ارتباطات را برای پیگیری به بخش های لازم ارجاع داده ام و به همکاران تاکید کردم که نتیجه اقدامات اجرا شده را به اطلاع ارسال کنندگان پیغام برسانند.

وی اعلام نمود: شکایت از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه، مسائل کارکنان شرکت ملی پست و شرکت مخابرات ایران و مشکل دسترسی به اینترنت در برخی روستاها بیشترین تعداد پیغام ها را به خود اختصاص داده است.

وزیر ارتباطات در سرانجام پست اینستاگرامی خود نوشت: امیدوارم روزی برسد که همه پیغام های وارده فقط گپ و گفت و احوال پرسی باشد و هیچ مسئله ای در کشور وجود نداشته باشد.

زارع پور همراه این نوشته های خود اینفوگرافیک های جالبی نیز منتشر نموده است.

تصاویر نشان می دهد، 20 درصد پیغام های ارسال شده به وزیر شکایت از اپراتورها است. از این مقدار 40 درصد متعلق به مخابرات، 30 درصد همراه اول، 25 درصد ایرانسل و 5 درصد سایر (صبانت، شاتل، های وب و… و.) اپراتورها هستند.

طبق اطلاعاتی که وزیر ارتباطات منتشر نموده، اهم موضوعات مربوط به مخابرات هم به ترتیب عدم واگذاری تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس، قطع تلفن ثابت، عدم تامین کابل سرقت شده و تاخیر در راه اندازی سرویس اینترنت برمی گردد.

درخواست توسعه پوشش اینترنت و ارتقاء کیفیت در روستاها، 16 درصد شکایات را به خودش اختصاص داده که جزییات این موضوع های شکایت هم شامل 85 درصد اینترنت و پوشش همراه روستایی، 5 درصد پوشش جاده ای، تلفن ثابت روستایی و بعلاوه پوشش ارتباطات شهری است.

13 درصد مسائلی که در این مدت به وزیر ارتباطات منتقل شده شکایت مردم از خدمات پست و درخواست های کارمندان این شرکت بوده که عمده مشکل شان هم برطرف مشکل منابع انسانی از قبیل افزایش حقوق، برطرف مشکل نیروهای شرکتی، تبدیل شرایط اعمال ضریب منطقه ها مرزنشین، مفقود شدن بسته های مرسوله و تاخیر در رسیدن بسته های مرسوله است.

از دیگر شکایات مرتبط با پست، شکایت از بانک زیرمجموعه این شرکت یعنی پست بانک با 2 درصد می گردد که موضوعات مورد شکایت، درخواست تسهیلات، بخگرددگی تسهیلات و بخگرددگی سود و جرایم دیرکرد تسهیلات دریافتی بودند.

در نهایت در این بخش 2 درصد شکایت هم از عملکرد همکاران است که موضوع شکایت ها هم نارضایتی از مدیران پست، تخلف در پست بانک برخی استان ها و نارضایتی از عملکرد مدیران سایر حوزه ها است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مسائل اینترنت بیشترین انتقاد مردم به وزارت ارتباطات بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل اینترنت بیشترین انتقاد مردم به وزارت ارتباطات بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید